Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید فضایی برای خوابگاه دانشجویی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: این فضا در شش طبقه و با مساحت دو هزار ۵۹۰ متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه تأمین فضای خوابگاهی برای دانشجویان از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بود، افزود: بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال برای خرید این فضا هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت این فضای خوابگاهی ۲۵۰ نفر است، گفت: در حال حاضر فضای خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به هزار و ۴۶۰ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه تأمین تجهیزات بهداشتی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اضافه کرد: فقدان خوابگاه دانشجویی یکی از اصلی ترین معضلات این دانشگاه در سال‌های گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون هزار و ۲۴۰ دانشجو در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به هزار و ۴۶۰ نفر افزایش می‌یابد.

کد خبر 5128569

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان سالاری دانشگاه علوم پزشكی گیلان خوابگاه دانشجویی ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج مشهد سازمان تبلیغات اسلامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه