Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی در دیدار با مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه حمل و نقل هوایی یکی از زیرساخت‌های مهم‌گردشگری در استان است اظهار کرد: حمل و نقل هوایی نقش بسزایی در دسترسی آسان، سریع و ایمن‌گردشگران به مناطق دیدنی استان دارد.

صفایی افزود: نبودپروازهای مستقیم خارجی به یاسوج که عنوان پایتخت طبیعت ایران را دارد یکی از مهمترین خلأهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمدادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری،صنایع دستی وآثار تاریخی به صورت تیزر از تلویزیون فرودگاهی پخش می شود.

مدیر فرودگاه‌ یاسوج نیز در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان راه اندازی تاکسی‌هوایی ( ایر تاکسی) در فرودگاه یاسوج به جد در دستور کار قرار دارد.

عنایت انصاری فرد افزود: تاکسی هوایی یک هواپیمای سبک یا حتی فوق‌سبک بوده و می‌تواند با حداقل ظرفیت ممکن در مسیرهای کوتاه جا‌به‌جا شود.

وی بیان کرد:  این اقدام زمینه حضورگردشگران‌خارجی زیادی را به کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم