Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز  افزود: نظر به اهمیت، شکوفایی خلاقیت در میان نسل جوان و پرورش آن ها به عنوان مدیران و آینده سازان فردا، فراخوان ایده ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایده های نو با عنوان "جشنواره ایدنو"، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شبکه های اجتماعی و سایت راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جشنواره، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم است. تمامی دانش آموزان انجمنی و غیرانجمنی می توانند در این رقابت شرکت کنند و از جوایز نفیس بهره مند شوند. یک حمایت ویژه جشنواره و صندوق ملی حمایت از ایده ها، مخصوص دانش آموزان پایه دهم عضو انجمن اسلامی نیز در این جشنواره تدارک دیده شده است.

جانباز خاطرنشان کرد: این جشنواره از ۲۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده است و دانش آموزان می توانند تا سوم اسفند در جشنواره ایدنو شرکت و پس از ثبت نام، ایده های خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان پس از ارسال ایده های خود، وارد بخش پشتیبان (حمایت مربی) و داوری می شوند و هم زمان با ارسال بوم های ایده پردازی، پشتیبانی و داوری به صورت مستمر توسط پشتیبان ها و داورها انجام می‌شود تا دانش آموزان زمان لازم برای اصلاح و ارائه ایده های بهتر و خلاقانه تر را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: داوری در این بخش تخصصی است و از طریق تیم داوری انجام خواهد شد. همچنین، ایده های برتر ملی و استانی در این مرحله  توسط داور معرفی می شوند. 

وی گفت: ۱۰ ایده برتر استان(۵دختر و ۵پسر) به رویداد ملی ایدنو راه می یابند و جوایزی به آن ها اهدا می شود. همچنین ۶ ایده برتر دانش آموزان سال دهم(۳دختر و ۳پسر) ضمن دریافت جوایز، برای اجرای ایده توسط صندوق حمایت از ایده، حمایت می شوند.

جانباز خاطرنشان کرد: در بازه زمانی تیر تا مرداد ۱۴۰۰ یک رویداد ملی در قالب کارگاه‌های خلاقیت، ایده پردازی، کسب‌ و کار، کارآفرینی و صنایع خلاق و مدیریت پروژه ویژه رتبه‌های برتر برگزار خواهد شد و از ۱۰ دانش‌آموز ایده پرداز مدرسه‌ای تقدیر به عمل خواهد آمد. صاحبان ایده‌های برتر می‌توانند به‌عنوان پشتیبان در دوره بعد جشنواره ایفای نقش‌ کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می توانند با مراجعه به سایت ایدنو به آدرس idnoo.ir و تکمیل اطلاعات گروه خود در بخش ثبت نام و هم چنین از طریق پرس لاین موجود در کانال پیام رسان بله به آدرس idnoo_ir اقدام به ثبت نام کنند.

جشنواره ایدنو از ۲۰ آذرماه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور آغاز شده است و دانش آموزان تا سوم اسفند فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند .

برچسب‌ها خلاقیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فراخوان وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلاقیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فراخوان خلاقیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فراخوان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است