Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز شنبه در نشست هماهنگی کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و بزرگداشت مقام زن و روز مادر با تاکید بر اینکه امسال باید با تغییر رویه سال‌های گذشته برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب برای زنان و خانواده برگزار شود، افزود: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسوولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هدف اصلی کارگروه زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان، شناسایی و توانمندسازیی این افراد و برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ملی و جشن بزرگ انقلاب در استان است.

ربیعی با بیان اینکه گرامیداشت این ایام برای همگان ضروری است، تصریح کرد: فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردانی است که با حضور و مشارکت خود باعث آرامش و آسایش امروز ما شده‌اند.

این مسوول با بیان اینکه، نسل امروز ما باید افتخارات گذشته خود را بشناسد، افزود:  این افتخارات و دلاوری‌ها باید با امید به آینده که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است حفظ و صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و روز زن چند ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۵۰ برنامه شاخص در حوزه زنان برای همین ایام پیش‌بینی شده است.

ربیعی با بیان اینکه امسال سه مناسبت از جمله ولادت حضرت زهرا (س)، دهه فجر و کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز با هم متقارن شده است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ملی با عنوان "زنان سرزمین من" به صورت مجازی به میزبانی استان قزوین با ارائه دستاوردهای بانوان در بخش‌های مختلف از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است.

وی با تاکید بر اینکه باید عمده‌ترین برنامه‌های اجرایی استان در این مناسبت، برگزاری همایش‌هایی با موضوعات مرتبط با زنان و معرفی زنان توانمند باشد، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی استان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و منزلتی که این انقلاب برای زنان در جامعه ایجاد کرده است به عنوان موضوعات اصلی برنامه‌های خود توجه داشته باشند.

مدیرکل بانوان استانداری قزوین گفت: رونمایی از تمبر مادرانه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای نخستین بار پیش‌بینی شده است که در این مراسم، مسابقه‌ای با طراحی پوسترهای مختلف توسط طراحان برگزار و با داوری‌های صورت گرفته، بهترین پوستر انتخاب می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره زن و مهارت توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین با انتخاب ۴۲ نفر از بانوان خانه‌دار در سطح استان برگزار می‌شود و همچنین برگزاری سلسله وبینارهایی با محوریت زن و خانواده در نظر گرفته شده است.

در این نشست مشاوران و نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اجرا در دهه مبارک فجر و هفته زن ارائه نمودند.

برچسب‌ها حقوق زنان استان قزوین استانداری قزوین بانوان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق زنان استان قزوین استانداری قزوین حقوق زنان استان قزوین استانداری قزوین بانوان دهه فجر اخبار کنکور زنان و خانواده استان قزوین دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند