Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا «محمدباقر قالیباف» روز شنبه و در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی افزود: در مجلس شورای اسلامی اولویت با نمایندگان است و ستادهای مختلف مجلس، مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسابات نمی‌توانند فراتر از نمایندگان مجلس حرفی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی باید کاری انجام دهیم که این کار به بهترین شکل انجام شود.

وی اضافه کرد: اگر مرکز پژوهش‌ها کارگزار پیرو بود باید به این سمت برویم که به کارگزار پیشرو تبدیل شده و رسیدن به این هدف نیز نیاز به برنامه‌ریزی و انسجام کامل دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: طبق یک کار کارشناسی شده، هم مجلس‌ها و هم دولت‌های ما بعد از ۴ سال کنتر را صفر کرده و دوباره کار را آغاز می‌کنند و به همین دلیل است وقتی کشور وقتی کشور ۱۵ میلیارد دلا درآمد دارد، کشور تورم و گرانی دارد و رانت خوارها چاق‌تر و جمعیت مستضعفین بیشتر و ضعیف‌تر می‌شود و زمانی که ۱۰۰ میلیارد دلار کشور درآمد دارد، ما باز هم گرانی داریم و مردم مستضعف، مستضعف‌تر شده و رانتخواران و سودجویان چاق‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد:‌این اشکال در نحوه کشورداری ما  و به دلیل سوء مدیریت و بروکراسی است که دست و پای مردم را در ادارات و مسوولان را در تصمیم گیری بسته است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌ها می‌تواند کارفرمای پیش رو باشد، افزود: مرکز پژوهش‌ها بهتر است به جای کارگزار پیرو، کارگزار پیش رو باشد تا بتواند به اولویت‌های کشور رسیدگی کند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم اخبار کنکور مرکز پژوهش های مجلس مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها