Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@22:21:15 GMT

معتبرترين مجري پيچ و رولپلاک نما در کرج؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۳۶۳

معتبرترين مجري پيچ و رولپلاک نما در کرج؟

خبرگزاری آریا- ما با تجربه ترین و با سابقه ترین مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج هستیم و همیشه برای پاسخگویی به شما آماده ایم. تمامی نیروهای این شرکت از مهارت بالایی برخوردار هستند و آموزش های لازم در این زمینه را از بهترین اساتید در این حوزه فراگرفته اند. برای دریافت خدمات ما می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین حوادثی که بر اثر عدم استفاده از پیچ رولپلاک در کرج رخ می دهد چیست؟

مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج  تنها کسی است که می تواند ایمنی ساختمان شما را تضمین کند. بدون شک بارها و بارها شنیده اید که بر اثر ریزش مصالح سنگی نمای ساختمان بر سر عابران پیاده و یا بر سر ساکنین ساختمان افرادی جان خود را از دست داده اند، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که راه های پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی چیست و چگونه در سراسر دنیا با این مشکل برخورد می کنند؟

امروزه تعداد روش های پذیرفته شده برای جلوگیری از ریزش مصالح سنگی نمای ساختمان ها بسیار زیاد است. روش های سنتی چفت و بست برای سنگ های نما تا حدودی می توانند از ریزش آنها جلوگیری کنند، اما بهترین و معتبرترین روش استفاده از پیچ و رولپلاک است.

توجه داشته باشید که، پذیرش راه حل های نوآورانه و کمک گرفتن از مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج  می تواند با اطمینان انجام شود تا عملکرد مورد انتظار را در طول زمان ارائه دهد. در حال حاضر تحقیقات و مطالعات زیادی در این خصوص صورت گرفته و همگی بر تاثیر گذار بودن پیچ و رولپلاک نما در موقعیت های حساس اذعان کردند.

کمک گرفتن از مجری پیچ و رولپلاک نما باعث کاهش خطر ترک خوردگی و جدا شدن سنگ نما، نصب آسان، امکان تعمیر و نگهداری آسان سنگ نما ها می شود. با این کار شما می توانید جان افراد را در موقع وزش بادهای شدید و موقع وقوع زلزله نجات دهید.

همانطوری که در خبرگذاری ها می شنویم، اکثر حوادث این چنینی موقع وزش بادهای شدید، زلزله و نیز با گذشت از عمر نماهای سنگی بیشتر اتفاق می افتد، عوامل جوی مانند رطوبت ها و فشارهای محیطی نیز بر افتادن سنگ نما ها دخیل هستند. اما با اجرای پیچ و رولپلاک نما شما می توانید از بروز این حوادث به خوبی جلوگیری کنید.

نحوه پیچ و رولپلاک نما

نحوه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان؟

حتی اگر بیشتر نماهای سنگی ساختمان ها عملکرد معقولی داشته باشند، برخی ناهنجاری ها در چند دهه گذشته ظاهر شده است، مانند خراب شدن شکل ظاهری، شکستگی، قوس و سقوط سنگ نماهای سنگین، بنابراین باعث خطرات و مشکلات امنیتی شده است. با توجه به بازرسی های انجام شده در چندین ساختمان با نمای سنگی، این مشکلات بیشتر مربوط به خطاهای طراحی و اجرا و اقدامات زیست محیطی است. یکی از ناهنجاری های غیرمعمول، این است که بر اثر فشار و نیز وزش بادهای شدید سنگ نماها بر سر عابران پیاده و ساکنین ساختمان ها سقوط می کنند.

پدیده سقوط سنگ نما ها عمدتا در ساختمان هایی که از پیچ و رولپلاک در کرج استفاده نشده گزارش شده است، که باعث ریزش صفحات سنگی می شود و معمولاً پس از چند سال ساخت، سنگ ها از نمای آن کنده می شوند. در بعضی موارد، شاهد انحراف دائمی 20 تا 30 میلی متری سنگ نماها نیز هستیم.

اما همانطور که گفته شد، بهترین روش در این کار کمک گرفتن از مجری پیچ و رولپلاک نما است.  نحوه انجام پیچ و رولپلاک نما به این شکل است که ابتدا مجری این کار با برآورد ساختمان شما و نوع سنگ و ضخامت آن نوع پیچ را مشخص می کند. سپس برای اجرای این کار معمولا از داربست و یا راپل استفاده می کنند، استفاده از سیستم راپل نسبت به داربست کم هزینه است و ایمنی بیشتری نیز دارد.

پیچ و رولپلاک نما

بعد از مشخص کردن نوع تکیه‌گاه مجری پیچ و رولپلاک نما هر کدام از سنگ های نما را به صورت جداگانه با ابزار مخصوص سوراخ کرده و سپس رولپلاک را درون آن قرار داده و سنگ نما را با پیچ به اسکلت اصلی ساختمان یعنی دیوار سفت می کنند.

 با انجام این کار دیگران نیازی به نگرانی از ریزش سنگ نماها نمی باشد. این یک روش عمومی در سراسر دنیا است که معماران و سازندگان ساختمان از آن استفاده می کنند. البته باید توجه داشت که این موضوع در برخی از کشورها به عنوان یک قانون شناخته می شود، و اگر پیمانکار و یا مالک ملک در اجرای آن کوتاهی کند و بر اثر ریزش سنگ نماها حادثه ای رخ دهد، مقصر اصلی پیمانکار و مالک ساختمان خواهد بود.

توصیه می کنیم قبل از وقوع چنین حوادثی، با حداقل هزینه از آن جلوگیری کنید. این کار زمان و هزینه زیادی را نمی طلب و به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی این کار را توسط مجری پیچ و رولپلاک نما انجام داد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

معتبرترین و ارزان ترین مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج؟

اگر ساکن کرج هستید و  احتمال ریزش سنگ نمای ساختمان خود را می دهید، بهتر است قبل از وقوع حادثه با ما تماس بگیرید. مجموعه ما معتبرترین و با تجربه ترین مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج است. ما از نیروی کار حرفه ای و متخصص بهره می بریم و این اطمینان را به شما می دهیم که با انجام این کار ساختمان شما در برابر حوادث احتمالی ایمن خواهد بود.

ما از سیستم راپل برای اجرای پیچ و رولپلاک استفاده می کنیم تا کمک کنیم هزینه های شما به کمترین میزان خود کاهش پیدا کند. این سیستم  برای ساختمان هایی که در مناطق حساس شهری و همچنین مناطقی که امکان  اجرای داربست وجود ندارد گزینه مناسبی است. 

برای آگاهی از کیفیت کار ما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نمونه کارهای اجرا شده ما در کرج را به شما نشان دهند. هدف ما به وجود آمدن ایمنی در ساختمان شما است. ما سعی می کنیم با حداقل هزینه بهترین کار را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما تضمین می کنیم با اجرای پیچ و رولپلاک نما کوچکترین خطری شما را دیگر تهدید نخواهد کرد.

ما با تجربه ترین و با سابقه ترین مجری پیچ و رولپلاک نما در کرج هستیم و همیشه برای پاسخگویی به شما آماده ایم. تمامی نیروهای این شرکت از مهارت بالایی برخوردار هستند و آموزش های لازم در این زمینه را از بهترین اساتید در این حوزه فراگرفته اند. برای دریافت خدمات ما می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 دلیل پیچ و رولپلاک نما

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمای ساختمان کارشناسان ما ما می توانید ساختمان شما ساختمان ها ما در کرج سنگ نما بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران