Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:45:10 GMT

سرپرست «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۵۰۸

سرپرست «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما در حکمی مجتبی ایزدی را به سمت «سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به مجتبی ایزدی آمده است:

«ماموریت آن مجموعه عبارت از پژوهش بنیادی، کاربردی و برنامه ای تلویزیونی، سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی برنامه ها، شبکه ها و مراکز تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام سیما»، تدوین سیاست های محتوایی برنامه های سیما، فرایند بررسی و تطبیق طرح برنامه های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید، ارزیابی مستمر و منظم برنامه های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه ها و بازتولید گزارش های مراجع نظارتی درون و برون سازمانی و ارائه نتایج به همراه راهکارهای لازم به معاونت و شبکه ها و مراکز مربوطه، نظارت و ارزیابی برنامه های زنده شبکه ها از اهم وظایف «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» عنوان شده است.

معاون سیما همچنین در این حکم از خدمات ارزشمند سیدجواد مرادی در طول مدت زمان تصدی آن مرکز تشکر و قدردانی کرده است.

مجتبی ایزدی دانش آموخته مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی و هم اکنون مدیر شبکه رادیویی قرآن است. وی همچنین سابقه مدیرکلی ارزیابی و عملکرد و ساختار و تشکیلات سازمان صداوسیما، قائم مقامی شبکه قرآن سیما و دبیری شورای قرآن و معارف معاونت صدا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 5128628 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی ایزدی انتصاب در صداوسیما سازمان صداوسیما تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا آلبوم موسیقی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی پاپ رادیو ایران برنامه ها شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد