Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همششهری‌آنلاین، مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۰ از تاریخ ۴ تا ۱۰ فوریه( ۱۶ تا ۲۳ بهمن) به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد. طبق قرعه‌کشی انجام شده، تیم‌های الدحیل قطر به عنوان میزبان این رقابت‌ها به مصاف الاهلی مصر، قهرمان قاره آفریقا خواهد رفت. تیم‌های اولسان هیوندای کره جنوبی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و تیگرس مکزیک قهرمان منطقه کونکاکاف در استادیوم اجوکیشن‌سیتی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله سوم و نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها، برنده بازی الدحیل و الاهلی، به مصاف بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت.  

کد خبر 580724 برچسب‌ها قطر فوتبال - عمومی جام باشگاه‌های جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قطر فوتبال عمومی جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد