Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این نشست علیرضا دبیر با اشاره به اینکه حسن رنگرز یکی از مدیران کاربلد و بزرگان کشتی فرنگی ایران است و حقش کسب مدال طلا در المپیک بود گفت: رنگرز کارش را بلد است و تا زمانی که در فدراسیون کشتی در کنار ما بود مانند یک برادر به ما کمک کرد و آرزو می‌کنم با توانایی‌های زیادی که در رنگرز وجود دارد شاهد حضورش در مدیریت‌های کلان‌تر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حسن رنگرز گفت: خودم را مکلف می دانم به کشتی خدمت کنم و از اینکه این امکان میسر بود که مدت زمانی را در خدمت کشتی باشم خوشحالم.

وی ادامه داد: از نزدیک با این فدراسیون کار کردم و می دانم با چه ذهنیت و نیتی به دنبال تلاش و کار برای اعتلای کشتی کشور است.
قهرمان کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: اکنون که از کشتی فاصله گرفته‌ام و در فضای دیگر مشغول به کار هستم می بی نم که فدراسیون فضایی که در کشتی ایجاد کرده است منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا حجم کار حجم کارهای اجرایی پایین آمده، اما فدراسیون کشتی با تلاشی که انجام داده موفق شد رقابت‌های لیگ را با گردش مالی مناسب، رقابت‌های انتخابی را با کیفیت بالا و اردوهای تیم‌های ملی را برگزار کند، ضمن اینکه رئیس فدراسیون با حضور در شهرستان‌ها در شرایط شیوع کرونا خطر می‌کند و با جلسات بسیار فشرده سعی در راه انداختن چرخ کشتی کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تأکید کرد: قطعاً قطاری که در حال حرکت است را سنگ می‌زنند و از فدراسیون می‌خواهم بدون توجه به غرض ورزی ها همینطور پرتلاش و با برنامه به کار خود ادامه دهد.

علیرضا دبیر در ادامه در جلسه مدیران گفت: همه کمیته‌ها باید بدانند کاری که در فدراسیون انجام می‌شود کار یک شخص نیست، بلکه کار همه اعضای فدراسیون است و از این به بعد هم لطف کنید هرکاری که انجام می‌شود به نام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه داد: در کشتی فرد نداریم و کار باید با خرد جمعی و همکاری گروهی پیش برود و از هیأت‌های کشتی هم می‌خواهم که همانطور که با رئیس اداره ورزش و جوانان جلسه می‌گذارند، با حضور در شهرستان‌ها با مسئولین ارشد شهری و استانی همچون استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار و سایر نهادهای دولتی و غیر دولیتی جلسه بگذارند و کارهایشان خروجی داشته باشد و مدیر عملیاتی باشند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برنامه سند راهبردی فدراسیون کشتی تصریح کرد: یک کارگروه در فدراسیون تشکیل شود و در راستای برنامه راهبردی فدراسیون کشتی، برنامه‌های هر کمیته را به صورت مشخص تهیه و به آنها ابلاغ کند.

وی ادامه داد: ضمن حفظ مسائل اخلاقی اولویت فدراسیون کشتی کسب مدال طلای المپیک در کشتی آزاد و فرنگی است و سایر موارد در اولویت‌های بعدی هستند.

دبیر با اشاره به اینکه دنیا به سمت دولت الکترونیک پیش می‌رود گفت: در کشتی فعالیت‌ها به صورت سنتی انجام می‌شود این اصلاً خوب نیست و باعث کند شدن کار می‌شود، قطعاً باید فدراسیون تا چند ماه آینده آیتی محور شود و همه چیز به صورت شفاف و مشخص در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید تمامی اطلاعات مربیان و داوران فعال بر روی بستر فضای مجازی مورد مشاهده و بررسی باشد تصریح کرد: باید بدانیم که چه کسانی در کشتی در حال فعالیت هستند و چه کسانی از اسم آن استفاده می‌کنند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه بحث مربیان در کشتی بسیار حائز اهمیت است گفت: کلاس‌های مربیگری خط قرمز من است، انستیتو کشتی باید شرایطی را فراهم کند تا مربیان با هزینه‌ی پایین در این کلاس‌ها شرکت کنند اما سطح کلاس‌ها بسیار بالا و پربار باشد. رک بگویم نباید با گرفتن پول مدرک مربیگری بدهیم و نباید از این راه به دنبال درآمدزایی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت ما انستیتو کشتی است چراکه جمع آوری اطلاعات مربیان و داوران و کسانی که در کشتی فعالیت مؤثر دارند برای ما و مجموعه‌ی فدراسیون کشتی حائز اهمیت است.

کد خبر 5128699

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر نشست هم اندیشی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور ورزش همگانی ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی علیرضا بیرانوند فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد