Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰۰ بسته معیشتی از سوی دانشجویان جهادی موسسه آموزش عالی آذرآبادگان ارومیه و جمعی از اهالی منطقه محمدآباد در مناطق محروم توزیع شد.

سید محمود صفری، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ۲ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه با همکاری دانشجویان جهادی موسسه آموزش عالی آذرآبادگان ارومیه و جمعی از اهالی منطقه محمدآباد در مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی برای مقابله با ویروس کرونا مطرح کرد: از جمله فعالیت‌هایی که تا کنون در حال اجرایی است، ۶ کارگاه تولید ماسک تا به امروز با تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در راستای قطع شیوع انتقال زنجیره کرونا به کادر درمان و جامعه پزشکی کمک رسانی شده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در کنار این اقدامات، ۵۰ گروه جهادی در سطح استان در حال فعالیت هستند و تا کنون ۳۰ هزار منطقه عمومی را با ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی از جمله معابر، مساجد، امکان مذهبی و ... را ضدعفونی کرده اند.
وی با اشاره به منزلت و ارزش کمک کردن به حال مومنان در سیره اهل بیت (ع) بیان داشت: اجرای این گونه فعالیت‌ها عمل به سیره اهل‌بیت (ع) است، امام علی (ع) در آخرین وصیت‌نامه خود اشاره کردند که باید کمک حال مظلوم باشید.
مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: برگزاری رزمایش مومنانه به نوعی بیان‌کننده عظمت و ارزش فرهنگ دینی و اسلامی است؛ چرا که در فرهنگ دینی اول به کمک به همسایه و محرومان تاکید شده و امروز هم که مردم در تنگنا هستند باید به مستضعفان کمک شود.
صفری با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از حضور دوباره جوانان مومن و انقلابی در صحنه مبارزه با کرونا و کمک به معیشت قشر آسیب دیده از این بیماری اظهار داشت: اینکه رهبر انقلاب اسلامی مطالبه اصلی خود را با محوریت حضور جوانان انقلابی ارائه کرده است، نشان دهنده اهمیت فعالیت‌های دانشجویان جهادی در گذشته است.
وی گفت: بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی نیز با لبیک گفتن به درخواست صریح رهبر انقلاب اسلامی با برنامه ریزی هدفمند از همان ابتدا با تشکیل جلسات متوالی وارد فاز عملیاتی در این عرصه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزمایش کمک های مومنانه بسیج دانشجویی توزیع بسته های معیشتی مناطق محروم مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه