Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:54:44 GMT

تراکتور با ۳ کاپیتان مقابل گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۱۳۵

تراکتور با ۳ کاپیتان مقابل گل‌گهر

نفرات آغاز کننده بازی برای سرخ‌پوشان تبریزی برابر گل‌گهر مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

محمدرضا اخباری دروازه‌بان امروز تراکتور است؛ محمدرضا خانزاده و وفا هخامنش به‌عنوان مدافع میانی مقابل گل‌گهر بازی می‌کنند؛ در سمت راست خط دفاعی مهدی تیکدری و در جناح چپ محمد مسلمی‌پور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بوحمدان و اکبر ایمانی مثل هفته قبل دو هافبک دفاعی تراکتور برابر گل‌گهر هستند و مسعود شجاعی جلوتر از آنها بازی می‌کند.

 

اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی پس از مدت‌ها و سپری کردن دوران مصدومیت به ترکیب تراکتور اضافه شدند و وینگرهای راست و چپ این تیم مقابل گل‌گهر خواهند بود و در راس خط حمله هم محمد عباس‌زاده بازی می‌کند.

 

ترکیب تراکتور مقابل گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و محمد عباس‌زاده.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مقابل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان