Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@22:43:54 GMT

طرز تهیه برگر سینه مرغ

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۴۰۹

طرز تهیه برگر سینه مرغ

برگر سینه مرغ یکی از ساندویچ های بسیار سالم و خوشمزه می باشد. در تمام دنیا برگر های جزء ساندویچ های بسیار محبوب حساب می شوند اما برگر سینه مرغ همان طور که از نامش پیداست از سینه مرغ به همراه سس کچاب و خردل تهیه می شود و در نان همبرگر قرار می گیرد.

همیشه ساندویچ ها و برگر ها جزء راحت ترین و سریع ترین غذاها بحساب می آید و با تهیه این غذاها در منزل می توانید لذت خوردن یک غذای سالم و خوشمزه را بدست بیاروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگر ها مواد زیادی نمی خواهند و بیشتر از ادویه های مختلف تهیه می شوند. شما می توانید برگرها را با پنیر ورقه ای تهیه کنید و یا برای رژیمی شدن آن پنیر را حذف کنید.

به شما پیشنهاد می دهیم برگر سینه مرغ را در تعداد بیشتر تهیه کنید و فریزر کنید و هر موقع که هوس برگر کردید در عرض ۱۰ دقیقه آن را حاضر کنید.

مواد لازم برای تهیه برگر سینه مرغ سینه مرغ بدون استخوان ۲ عدد ران مرغ ۱ عدد سیر ۲ حبه پیاز ۱ عدد آرد ۲ ق غذا خوری جعفری ساطوری شده ۳ ق غذا خوری سس تاتار ۴ ق غذا خوری سس خردل ۱ ق غذا خوری سس کچاب ۱ ق غذا خوری پنیر موزارلا ۳ ق غذا خوری نمک، فلفل سیاه، زیره، آویشن به مقدار لازم   طرز تهیه برگر سینه مرغ مرحله اول : آماده سازی مرغ

ایتدا سینه مرغ را به همراه ران مرغ که از قبل تمیز کردید و چربی اضافه آن را گرفتید و خوب شسته اید داخل غذاساز یا چرخ گوشت ریخته و خوب له کنید.

مرحله دوم : مخلوط کردن مواد

مرغ له شده را به همراه تمام ادویه ها و سس خردل و کچاپ و جعفری و پیاز و سیر آرد و پنیر داخل غذاساز ریخته و دستگاه را روشن کنید و تا جایی ادامه دهید تا مایه یکدستی حاصل شود در حین کار دستگاه را خاموش کنید و مواد را با قاشق هم بزنید تا کاملا مرغ با ادویه ها و سس مزه دار شود.

مرحله سوم : استراحت کردن برگر سینه مرغ

وقتی مایه برگر حاضر شد به اندازه نان همبرگر مورد نظر از مواد بردارید و داخل یک کیسه فریرز به صورت گرد و به قطر ۱.۵ سانت باز کنید و یا می توانید برای سهولت در کار از قالب های همبرگر زن استفاده کنید هر کدام از برگر ها را که حاضر کردید داخل یخچال به مدت ۱ ساعت بگذارید تا کمی منسجم شود.

مرحله چهارم : سرخ کردن برگر سینه مرغ

داخل یک تابه گریل را با کمی روغن چرب کنید سپس برگر ها را از یخچال بیرون بیاورید و داخل تابه هر دو طرف را به خوبی سرخ کنید و داخل نان همبرگر به همراه کاهو خیارشور گوجه قرار دهید و با سس تاتار سرو کنید.

  نکات کلیدی در تهیه برگر سینه مرغ زمانی که برگر سینه مرغ را به تابه اضافه می کنید با تابه کاملا داغ شده باشد و در حین پخت حتما روی شعله متوسط قرار دهید.

اگر دوست داشتید می توانید وقتی یک طرف برگر سرخ شد پنیر ورقه ای را روی برگر ها بگذراید تا با حرارت آن کمی ذوب شود.

به دلخواه می توانید به مواد قارچ تفت داده شده نیز اضافه کنید و میکس کنید.

منبع: پارسی دی

بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز برگر با سیب زمینی تنوری لینک کوتاه: asriran.com/003DTE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ق غذا خوری برگر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟

به گزارش مدیسن نت، محققان تاکید کردند که خطر سرطان ثانویه برای هر بازمانده سرطان سینه بسیار کم است. با این حال، نسبت به افرادی که هرگز سرطان سینه نداشته اند، این خطر افزایش می‌یابد.

«آنتونیس آنتونیو»، نویسنده ارشد این مطالعه از بخش بهداشت عمومی و مراقبت‌های اولیه در دانشگاه کمبریج در بریتانیا، خاطرنشان کرد: «این بزرگترین مطالعه تا به امروز برای بررسی خطر ابتلا به سرطان دوم در بازماندگان سرطان سینه است.»

تیم او داده‌های بیش از ۵۸۰ هزار زن و بیش از ۳۵۰۰ مرد بازمانده از سرطان سینه را که در مجموعه داده‌های ملی ثبت سرطان بریتانیا ثبت‌نام کرده بودند، بررسی کردند. همه آن ها تشخیص اولیه سرطان سینه شان بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۹ انجام شده بود.

این تیم گزارش داد که زنان نجات یافته از سرطان سینه در مقایسه با زنانی که قبلاً هرگز سرطان سینه نداشته اند، دو برابر با احتمال ایجاد تومور در سینه دیگر روبرو بودند.

این مطالعه نشان داد که برای بازماندگان مرد (که سرطان سینه در آن ها یک بیماری بسیار نادر است)، احتمال ابتلا به سرطان در سینه دیگر ۵۵ برابر افزایش یافته بود.

در مورد دیگر انواع تومور، زنان نجات یافته از سرطان سینه در مقایسه با زنان بدون سابقه سرطان سینه، ۸۷ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان آندومتر، ۵۸ درصد خطر ابتلا به لوسمی میلوئیدی و ۲۵ درصد بیشتر با احتمال ابتلا به سرطان تخمدان روبرو بودند.

سن بیمار در نخستین تشخیص سرطان سینه نیز مهم بود: زنانی که قبل از ۵۰ سالگی مبتلا به سرطان تشخیص داده شده بودند، ۸۶ درصد بیشتر با احتمال ابتلا به سرطان دوم مواجه شدند، در حالی که زنانی که برای نخستین بار پس از ۵۰ سالگی مبتلا به سرطان سینه شده بودند، تنها ۱۷ درصد بیشتر مستعد ابتلا به تومورهای ثانویه سرطانی بودند.

چرا سن مهم بود؟ به گفته تیم آنتونیو، احتمال دارد زنانی که در جوانی به سرطان سینه مبتلا می‌شوند نسبت به زنانی که سرطان‌هایشان در مراحل بعدی زندگی ظاهر می‌شود، حامل ژن‌های مرتبط با سرطان باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟