Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن محمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد، روز گذشته به منظور یافتن اشیای تاریخی و باستانی وارد این غار شده بودند.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود گازهای سمی در این غار و نبود غارنورد در منطقه، امداد رسانی به گرفتار شدگان در غار با مشکل مواجه است.

فرماندار چالدران ادامه داد: با پیگیری‌های لازم از سوی مدیریت بحران و جمیعت هلال احمر آذربایجان غربی، ۲ تیم غارنوردی از آذربایجان شرقی و نیروهای جمیعت هلال احمر ماکو به همراه نیروهای بومی با پشتیبانی مدیریت بحران شهرستان درمنطقه حضور یافته و امداد و نجات را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، طی ۲ سال گذشته، ۲ نفر از هموطنان جان خود را در این غار از دست داده اند.

این افراد نیز به دنبال یافتن اشیای تاریخی و باستانی به این محل رفته بودند.

چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران آذربایجان غربی چالدران اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‎‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

 رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدار‌های هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر