Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار البرز با بیان اینکه "۳مجموعه تولید واکسن کرونا در البرز مستقر هستند" گفت : اجرای طرح شهید سلیمانی در استان البرز سبب کاهش مبتلایان کرونا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از استانداری البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد کرونا استان البرز که با حضور معاون کل وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: بیماری کرونا در موج سوم شیوع در البرز بسیار خوب مدیریت و کنترل شد و این مرهون تلاش تمامی اعضای ستاد و به‌ویژه کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتایج تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج در استان البرز، افزود: عملکرد و نظارت قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسزایی در روند نزولی بیماری داشته است.

"رشت" هم از وضعیت نارنجی کرونایی خارج شد آرامش شکننده کرونایی در ایران / بهبود وضعیت شهرها به سمت "آبی" ‌‌+ نقشه معاون وزیر بهداشت: خیزش کرونا در برخی استان‌ها آغاز شد/ حمل‌ونقل عمومی مهمترین بستر نگرانی در تهران و کرج

استاندار البرز با بیان اینکه که تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کاهش جدی یافته و روزهای بدون فوتی نیز در هفته گذشته داشتیم، بیان کرد : پرهیز از عادی انگاری و سهل انگاری ضرورت دارد و مقرر شد که طبق برنامه نسبت به افزایش تست گرفتن در استان اقدام کنیم.

استاندار البرز با بیان "3 مجموعه‌ای که در حال تولید واکسنی هستند در جغرافیای البرز مستقر هستند" گفت: البرز بار تبادل بالای جمعیتی را بر دوش دارد ولی تلاش‌های برنامه محور و هدفمند در  این استان برای مقابله با کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان