Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره این تیم واکنش تندی نشان داد و آن را غیر قانونی توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول کربکندی می گوید باشگاه استقلال دست به مذاکره مستقیم با میلاد جهانی زده و این کار را غیر حرفه ای توصیف می کند.

چند وقتی می شود که بحث انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال داغ شده و این موضوع با نزدیک شدن تیم‌ها به پنجره نقل و انتقالات زمستانی داغ‌تر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربکندی در واکنش به شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه استقلال و میلاد جهانی می گوید:

این مذاکره غیر حرفه‌ای است چون این بازیکن با ما قرارداد دارد. نمی‌دانم چگونه به خود اجازه می‌دهند با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنند. نامه‌ای هم برای باشگاه ما نیامده و تا آنجا که من اطلاع دارم چنین چیزی نه امکان پذیر است و نه اقدامی شده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن هرگونه پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای جذب میلاد جهانی را تکذیب می کند و در این مورد به ایسنا اینطور توضیح داده است:

میلاد جهانی با ما قرارداد دارد. مگر می‌تواند با جایی مذاکره کند. مگر باشگاه استقلال می‌تواند با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شود. اگر بخواهند اقدامی کنند باید با باشگاه مذاکره کنند که هنوز چنین درخواستی برای ما نیامد است. با این شرایطی که تیم دارد قطعا بازیکنی را از دست نمی‌دهیم و دنبال این هستیم که در نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال تهران ذوب آهن رسول کربکندی نقل و انتقالات استقلال باشگاه استقلال میلاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!