Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده بود که باشگاه رئال مادرید از اینتر برای پرداخت اقساط مربوط به خرید اشرف حکیمی ضمانت می‌خواهد اما باشگاه اسپانیایی این خبر را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار یک خبر از سوی نشریه کوریره دلواسپورت مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید از باشگاه اینتر بابت پرداخت اقساط خرید اشرف حکیمی از کهکشانی‌ها ضمانت‌های بیشتری می‌خواهد، باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر حکیمی را تابستان سال 2020 در ازای 40 میلیون یورو خرید و قرار شد که این رقم را طی چهار قسط 10 میلیون یورویی بپردازد. به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده برای باشگاه پس از شروع کرونا و پس از آن محدود شدن سرمایه‌گذاری‌های خارجی از سوی چینی‌ها، باشگاه اینتر برای پرداخت قسط اول در ماه دسامبر سال 2020 خلف وعده کرده و از رئال مادرید سه ماه وقت خواسته است تا این قسط را بپردازد.

در همین راستا نشریه کوریره دلواسپورت صبح امروز (شنبه) مدعی شد رئالی‌ها به سبب نگرانی از تکرار خلف وعده باشگاه اینتر خواهان ضمانت‌های بیشتری برای وصول 10 میلیون یوروی نخست در روز 30 ماه مارس شده‌اند. این نشریه با اشاره به بی‌ثباتی باشگاه اینتر و منع شدن مالکان آن از سرمایه‌گذاری‌های جدید از سوی دولت چین، نوشت رئال مادرید نگران ناتوانی این باشگاه برای پرداخت اقساطش شده و اگر اینتر نتواند برای پرداخت این بدهی‌اش ضمانت دهد، ممکن است طرف اسپانیایی برای پس گرفتن حکیمی اقدام کند.

همچنین در بخشی دیگر از گزارش رسانه ایتالیایی آمده بود که حتی امکان لغو توافق صورت گرفته میان دو باشگاه برای تعویق سه ماهه پرداخت قسط اول وجود دارد، چرا که توافق صورت گرفته دارای نواقصی است. کوریره همچنین نوشته بود  این احتمال وجود دارد که در توافق جدید طرفین، بند تملک مجدد رئال مادرید بر بازیکن مراکشی گنجانده شود تا در صورتی که اینتر قسط اول را پرداخت نکرد، حکیمی به رئال مادرید برگردد.

باشگاه رئال مادرید اما با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را رد و گزارش نشریه کوریره دلواسپورت را بی‌اساس توصیف کرد. این باشگاه همچنین تأکید کرده که بابت پرداخت به موقع قسط اول هیچ ضمانتی از اینتر طلب نکرده است.

حکیمی که بسیاری از هواداران رئال مادرید فروش او به اینتر را نادرست و شتابزده توصیف کرده‌اند، یکی از بهترین‌های نراتزوری در این فصل بوده است و در 24 بازی رسمی‌اش برای این تیم در فصل جاری شش گل زده و پنج پاس گل داده است.

رونالدو: زلاتان بازیکن بی‌نظیری است/ رئال مادرید اشتباه کرد که حکیمی را فروخت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان رئال مادرید اینترمیلان رئال مادرید باشگاه اینتر برای پرداخت رئال مادرید قسط اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)