Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: بیش از ۲۰۰۰ بسته فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال شد.

اصغر ایزدی جیران، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با شروع مهرماه هر سال، دانشگاه تبریز میزبان دانشجویان ورود‌های جدید می‌شد که امسال به خاطر شیوع کرونا و شرایط خاص لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دانشگاه‌های کشور نتوانستند به صورت فیزیکی پذیرای دانشجویان باشد؛ لذا از طریق فضای مجازی ثبت نام‌ها و دیگر امور مربوطه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزدی جیران مطرح کرد: ستاد استقبال دانشگاه تبریز در سال‌های قبل برای حضور دانشجویان نوورود اقداماتی از قبیل تشکیل واحد پذیرش در بخش‌های مختلف دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، اهدای گل، برپایی غرفه‌های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی شامل (محل ثبت‌نام، مراحل ثبت‌نام، محل ادارات آموزش و دانشکده‌ها، محل خوابگاه‌ها و...) انجام می‌داد که مقرر شد امسال، علاوه بر راهنمایی لازم از طریق سایت‌ها و فضای مجازی، بسته‌های فرهنگی نیز به منزل این دانشجویان ارسال شود.
مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز ادامه داد: بیش از ۲ هزار بسته فرهنگی و اجتماعی شامل کیف سمیناری دانشجویی، تقویم دانشجویی، نهج البلاغه و کتاب‌هایی برای مطالعه، کارت دانشجویی، کارت پستال پیام رئیس دانشگاه، بروشور معرفی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، بن خرید کتاب، هدیه اینترنتی رایکارت، بروشور گردشگری آذربایجان شرقی، نقشه دانشگاه تبریز، کاتالوگ‌های معرفی تشکل‌های دانشجویی، دفتر یادداشت و... بود که از طریق اداره پست، به آدرس منزل دانشجویان ارسال شد.
وی بیان کرد: در کنار این اقدامات، مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز نیز اقداماتی انجام داد که فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه و با همراهی، مشارکت و همکاری گروه‌های مختلف دیگر تشکّل‌های دانشجویی، علمی و فرهنگی این دانشگاه در زمینه‌های مختلف رسانه ای، فرهنگی، علمی، آموزشی اقدامات خوبی از قبیل پاسخگویی تلفنی به سوالات دانشجویان ورودی جدید، تشکیل کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و ... از آن جمله است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز وزارت علوم دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی