Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:10:47 GMT

شهرداری به وضعیت کارخانه کمپوست انزلی رسیدگی کند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۲۱۱

شهرداری به وضعیت کارخانه کمپوست انزلی رسیدگی کند

احمد دنیا مالی روز شنبه در جلسه شورای بهداشت این شهرستان در محل فرمانداری انزلی  اظهار داشت : شیرابه ها این کارخانه برای مردم روستای خمیران مشکلاتی ایجاد کرده است و ما بعنوان مسئول وظیفه داریم که به شکایاتی که از سوی روستاییان رسیده رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: در جلسات، گزارش های مثبتی جهت رفع این مشکلات ارائه می شود اما در بازدید ها می بینیم وضعیت به همان شکل سابق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری با پیمانکار جدیدی برای جمع آوری زباله قرار داد منعقد کرده که در بخش تفکیک زباله از مبدا اقدامات قابل قبولی داشته است اما این کافی نیست.

وی همچنین در ادامه خواستار تسریع در لایروبی شنبه بازار روگا شد و افزود: بسیار متاسفیم که با وجود  پیگیری های  انجام شده، بهره مندی از دستگاه لایروب و تامین اعتبار در این بخش لایروبی شنبه بازار روگا هنوز شروع نشده است .

دنیا مالی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی برگزار شده و گذشت چندین ماه از این ماجرا ، لایروبی شنبه بازار روگا آغاز نشده است.

وی تاکید کرد: اداره آب و فاضلاب نیز در حوزه بهداشتی کردن شنبه بازار روگا، نسبت به احداث خط انتقال و جمع آوری فاضلاب از روی شنبه بازار روگا به تصفیه خانه غرب اقدام کند.

وی احداث این خط انتقال را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت : باید با ایجاد این خط انتقال فاضلاب را جمع آوری کنیم ، شنبه بازار روگا را لایروبی و امکانات زیربنایی آن را فراهم کنیم تا بتوانیم مانع ریختن فاضلاب به تالاب شویم .

وی در ادامه با تاکید بر افزایش کیفیت آب روستایی  گفت:با توجه به گلایه مندی های برخی روستاهای غرب انزلی باید مقوله افزایش کیفیت آب روستایی مورد پیگیری قرار گیرد .

دنیامالی خواستار احداث خط انتقال لوله آب شرب به طول ۱۰ کیلومتر از کلویر ۲ تا سنگاچین شد و خاطر نشان کرد:  با توجه به ادغام آب روستایی و آب و فاضلاب شهری، نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد . 

رسیدگی به وضعیت سگهای ولگرد و برخورد با نانوایان متخلف از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود .

بندرانزلیبا حدود ۱۳۸ هزار نفر جمعیت  در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان واقع شده است .  

برچسب‌ها بندرانزلی نماینده مجلس شورای اسلامی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی نماینده مجلس شورای اسلامی گیلان بندرانزلی نماینده مجلس شورای اسلامی گیلان اخبار کنکور شنبه بازار روگا خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه