Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:46:17 GMT

گزارش زنده؛ استقلال 0- سایپا 0

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۳۷۴

گزارش زنده؛ استقلال 0- سایپا 0

شاگردان فکری در تلاش برای حفظ صدر جدول مقابل نارنجی پوشان جوان و با انگیزه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از روند خوبی که طی 11 هفته اخیر داشته و تنها یک شکست متحمل شده، اکنون در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفته و امیدوار است بعد از برد روحیه‌بخش مقابل تراکتور، اکنون هم از سد سایپا عبور کند تا همچنان صدرنشین بماند، اما در آن سوی میدان نارنجی پوشان هم که با برتری برابر شهرخودرو به استقبال آبی‌های پایتخت آمده‌اند، می‌خواهند با رسیدن به پیروزی در ورزشگاه آزادی شرایط خود را بهتر کنند و از پایین جدول فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال و سایپا را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته دوازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 99/11/04 ؛ ساعت 16:45
ورزشگاه: آزادی/ بدونِ تماشاگر
داور: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و محسن بابایی؛ داور چهارم: حمید نادری/ کمک داوران پشت دروازه: عبدالنبی پورخلف و احمد محمدی/ ناظر داوری: بهرام پیما.


استقلال تهران

رشید مظاهری محمد حسین مرادمند محمد دانشگر محمد نادری وریا غفوری مهدی مهدی‌پور مسعود ریگی داریوش شجاعیان شیخ دیاباته مهدی قایدی ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

 


سایپا تهران محمدحسین اکبرمنادی فریبرز گرامی رضا علیاری حسین ماهینی سید ابوالفضل جلالی محمدصادق بارانی مهرداد عبدی حسین کامیاب حسین مالکی مجید علیاری رضا جعفری سرمربی: ابراهیم صادقی

 


لحظات حساس:


 


در حاشیه:


* سید احمد موسوی، مدافع راست استقلال به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش مقابل سایپا حضور ندارد.

استقلال تهران سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی