Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تردد اهالی دو شهرک ابوذر و احمدیه در محله شهید کاظمی منطقه 19 با تخریب آخرین دیوار مانع میسر شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به درخواست های مکرر اهالی و شورایاران محله شهید کاظمی در تخریب این دیوارها و ایجاد دسترسی به خیابان شبنم گفت: تخریب این دیوارها در پاسخ به درخواست 12 ساله اهالی محله در اولویت طرح های اجرایی توسعه محله ای شهرداری این منطقه قرار گرفت که در نهایت نیز با تخریب زواید فیزیکی و دیوارهای انتهایی کوچه صبای پنجم دسترسی کامل به این خیابان محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: در ماههای اخیر نیز دیوارهای انتهای کوچههای هفتم و نهم که به صورت خودسرانه و غیرقانونی احداث شده بودند، طی توافق با مالکان و توسط عوامل شهرداری ناحیه 3 این منطقه تخریب شد.
این مسئول ادامه داد: با تخریب دیوارهای انتهایی کوچههای صبای پنجم، هفتم و نهم ضمن اتصال دو شهرک ابوذر و احمدیه در محله شهید کاظمی، تردد شهروندان در خیابانهای عیسی بیگلو و میرزایی نیز روان تر شده است.
اجرای این اقدام همچنین تأثیر بسزایی در زیباترشدن نمای بصری محله به دلیل حذف زواید فیزیکی، حذف نقاط بی دفاع شهری و افزایش امنیت اجتماعی شهروندان و ساکنین محل و درنتیجه رضایتمندی آنان داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد