Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی حاجیان، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مأمور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق  آحاد پرسنل نیروی انتظامی از دستورات اکید فرمانده نیروی انتظامی است، افزود: اعتقاد، باور و  تأکید  سردار اشتری همواره  بر این است که سربازان وظیفه را نیز چون فرزندان خود  بدانیم  و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان  لحظه‌ای دریغ و درنگ  نکنیم، ایشان بارها به همه فرماندهان تأکید کرده‌اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند  بنابراین اجازه نمی‌دهیم  به ساحت مقدس سبزپوشان  خدوم نیروی انتظامی در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

این مقام انتظامی تأکید کرد:در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد. 

 

 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور سرباز سیلی سرباز راهور نماینده مجلس پارسی خبر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است