Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:04:59 GMT

ساختمان ۷طبقه در شرق تهران آتش گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۶۵۵

ساختمان ۷طبقه در شرق تهران آتش گرفت +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ ساعت 7 صبح امروز به دنبال تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی هفت طبقه در خیابان تهرانپارس، وفادار غربی، خیابان 162 صاحب الزمان، شهرک فرهنگیان با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر بروز آتش‌سوزی در یکی از واحدهای طبقه دوم این ساختمان، آتش‌نشانان ایستگاه 57 و 103 به همراه گروه امداد و نجات 10، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن رضائی‌نیا؛ رئیس ایستگاه 75 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: قسمت بالکن یک منزل مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان هفت طبقه، دچار آتش‌سوزی شده و دود حاصل از آن، ساختمان را در برگرفته و تعداد 15 نفر از ساکنان داخل دود ناشی از آن گرفتار شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه نخست با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و پس از باز کردن در ورودی این واحد مسکونی، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش‌سوزی در قسمت بالکن رساندند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و به طورکامل خاموش کردند.

رئیس ایستگاه 57 آتش‌نشانی با اعلام اینکه نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود از سرایت آتش به قسمتهای دیگر این واحد مسکونی جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش‌نشانان برای نجات محبوسان به جست‌وجو در طبقات و واحدها پرداختند و 15 نفر از ساکنان را که در راهروها و واحدهای مسکونی خود در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند، از ساختمان خارج کردند.

رضائی‌نیا بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها برخی از ساکنان ساختمان دچار دود گرفتگی شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

پربیننده ترین ماجرای درگیری بین مردم منطقه کوزه‌گری شیراز با نیروی انتظامی چه بود؟ سکوت 10 ساله شاهد قتل شکست کشف ۱۶۵۰۰دلار از زیر زین یک موتورسیکلت! سقوط اسکلت فلزی ساختمان در حال ساخت +فیلم مرگ چترباز معروف در پرش از نردبان آتش‌نشانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس