Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:26:40 GMT

کمبود آرد در قطب تولید گندم کشور قابل گذشت نیست

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۹۹۰

کمبود آرد در قطب تولید گندم کشور قابل گذشت نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد که با حضور استاندار اردبیل و امام جمعه شهرستان بیله سوار و نیز نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان پارس آباد یکی از قطب‌های اصلی کشت و تولید گندم در کشور است و کمبود آرد در این شهرستان قابل گذشت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست از مسئولین که با تدابیر ویژه نسبت به تأمین نیازهای اساسی مردم گام بردارند افزود: مردم این شهرستان با توجه به اینکه در حاشیه رود ارس زندگی می‌کنند از مشکل کمبود آب شرب در روستاها رنج می‌برند که زیبنده مردم سختکوش و تولید کننده این منطقه نیست.

امام جمعه پارس آباد عدم اشتغال جوانان را اساسی‌ترین مشکل فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی که جوانان در معرض خطرات آن قرار دارند جز تأمین فرصت‌های شغلی برای آنان چاره‌ای نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی بیکاری جوانان را اساسی‌ترین مشکل فرهنگی شهرستان پارس آباد عنوان کرد و افزود: قطعاً رفع این مشکل باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود با اینکه اطلاع داریم این مشکل در تمام نقاط کشور وجود دارد ولی اگر ظرفت های اشتغالزایی مغان را در نظر بگیریم باید این مشکل در حد بحران مطرح نمی‌شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به ظرفیت‌های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اشاره کرد و گفت: این شرکت که قابلیت تولید و تأمین بخش اعظمی از نیازهای های کشور به محصولات کشاورزی و باغی را دارد باید برای رسیدن به اهداف خود فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و جوانان این منطقه را از لحاظ اشتغال تحت پوشش دهد.

رفتار مسئولین با ارباب رجوع باید صادقانه باشد

استاندار اردبیل نیز در این جلسه منطقه مغان را تأمین کننده منابع مالی کشور عنوان کرد و گفت: باید این منابع مالی را خلق کرد تا بتوان در داخل شهرستان سرمایه گذاری انجام داده و اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد کرد.

اکبر بهنامجو در ادامه به تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولین اشاره کرد و افزود: رفتار مسئولین به عنوان خادمان این مردم باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا خدای نکرده اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

کد خبر 5128980

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پارس آباد امام جمعه پارس آباد پارس آباد نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس استاندار اردبیل اشتغال جوانان شورای فرهنگ عمومی ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز گرگان کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا شهرکرد مشهد قوه قضاییه سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت