Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس حزب التجمع و نماینده پارلمان مصر ضمن واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حومه شهر حماه، این حمله را در ادامه تجاوز‌های سریالی این رژیم به سوریه دانست.

خبرگزاری میزان - عاطف مغاوری، نایب رییس حزب التجمع و نماینده پارلمان مصر در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حومه شهر حماه، این حمله جنایتکارانه را در ادامه تجاوز‌های سریالی این رژیم به سوریه دانست و افزود: این حملات اسرائیل و تداوک حضور نظامی غیرقانونی اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای به معنای تلاش‌های مذبوحانه به دنبال حمایت از تروریست‌ها در سوریه است که این کشور و ملت آنرا مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس حزب التجمع و نماینده پارلمان مصر در ادامه تاکید کرد: روی آوردن رژیم صهیونیستی به این حملات این موضوع را مورد تاکید قرار داده است که ائتلاف شرور متشکل از آمریکا، ترکیه، برخی کشور‌های عربی و بین المللی به صورت کاملا علنی پس از اینکه ادوات آن‌ها یعنی تروریست‌ها شکست خوردند، ظهور یافتند. 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت رفع اقدامات قهری اقتصادی که واشنگتن و متحدانش علیه سوریه اعمال کرده اند، بیان کرد که غرب باید به تجدید نظر در محاسبات خود بپردازد. 

مغاوری در ادامه حمایت از این کشور عربی دربرابر تجاوزات رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و ترکیه که در راستای ویرانی سوریه و سرقت ثروت‌های آن حرکت می‌کنند را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حماه

انتهای پیام/

برچسب ها: پارلمان مصر رژیم صهیونیسنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارلمان مصر رژیم صهیونیستی پارلمان مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گفت: حوالی ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه پنجشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف دمشق حمله کرد.

این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود این حمله موجب زخمی شدن هشت نظامی سوری شد و خسارت‌های مادی نیز داشته است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

دیگر خبرها

  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق