Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمد جعفرپور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف مقادیر زیادی ماهی حرام گوشت اظهار داشت: با توجه به گزارش واصله مردمی مبنی بر فروش ماهی حرام گوشت در یکی از مغازه‌های سطح شهرستان اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی بلافاصله در محل حاضر شد و مقدار 300 کیلوگرم ماهی حرام گوشت از این واحد فروش کشف شد.

وی افزود: این ماهی‌ها به دلیل شرایط ارگانولیپتیکی نامناسب ضبط و سپس با انتقال به کوره لاشه سوز معدوم‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دامپزشکی شهرستان ری در ادامه گفت: بخشی از بازیدهای روزانه واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان ری پیرو گزارش‌های واصله از سوی مردم با رویکرد رعایت موازین بهداشتی و عرضه اقلام بهداشتی صورت می‌گیرد.

جعفرپور تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو با توجه به قیمت کمتر ماهیان حرام گوشت نسبت به سایر ماهیان و همچنین نبود امکان شناسایی آن‌ها پس از تکه کردن یا جداسازی پوست برای عموم مردم اقدام به عرضه و فروش آن‌ها در مراکز غیرمجاز می‌کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی مراتب را بلافاصله به اداره دامپزشکی شهرستان ری جهت رسیدگی به موضوع اطلاع‌رسانی دهند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دامپزشکی شهرستان ری ماهی حرام گوشت شهرستان ری صراط دامپزشکی شهرستان ری ماهی حرام گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی