Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیامالی شیرابه های کارخانه کمپوست انزلی را برای مردم روستای خمیران مشکل ساز اعنوان کرد و گفت: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که به شکایاتی که از سوی روستاییان رسیده، رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «احمد نیامالی » امروز (شنبه ، 4 بهمن) در در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در فرمانداری انزلی برگزار شد، اظهار داشت: شرایط بهداشتی این کارخانه مناسب نیست و شهرداری و شورای اسلامی شهر انزلی نسبت به بهبود وضعیت این کارخانه اقدامات لازم را صورت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسات گزارش های مثبتی در خصوص رفع مشکلات این کارخانه ارائه می شود گفت: این درحالیست که در بازدید ها می بینیم وضعیت به همان شکل سابق بوده و تغییری انجام نشده است.

 

 وی افزود: شهرداری با پیمانکار جدیدی برای جمع آوری زباله قراردادی منعقد کرده که در بخش تفکیک زباله از مبدا اقدامات خوبی داشته است اما این برای مردم خوب انزلی ناکافی است.

 

دنیامالی در ادامه بر افزایش کیفیت آب روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به گلایه‌مندی های برخی روستاهای غرب انزلی باید مقوله افزایش کیفیت آب روستایی مورد پیگیری قرار گیرد.

 

دنیامالی خواستار احداث خط انتقال لوله آب شرب به طول ۱۰ کیلومتر از کلویر ۲ تا سنگاچین شد و خاطر نشان کرد: با توجه به ادغام آب روستایی و آب و فاضلاب شهری، نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه لایروبی شنبه بازار روگا باید تسریع شود اظهار داشت: علی رغم پیگیری‌های انجام شده، برخورداری از دستگاه لایروب و تامین اعتبارات لازم در این بخش متاسفانه لایروبی شنبه بازار روگا هنوز شروع نشده است.

 

دنیامالی به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه اشاره کرد و افزود: با گذشت چند ماه از این موضوع، لایروبی شنبه بازار روگا آغاز نشده است. همچنین آب و فاضلاب برای بهداشتی کردن شنبه بازار روگا، خط انتقال و جمع آوری فاضلاب از روی شنبه بازار روگا به تصفیه خانه غرب را احداث کند.

 

وی تاکید کرد: باید با ایجاد این خط انتقال فاضلاب را جمع آوری، شنبه بازار روگا را لایروبی و امکانات زیربنایی آنرا فراهم کنیم تا مانع ریختن فاضلاب به تالاب بین المللی انزلی شویم.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارخانه کمپوست انزلی آب شهری شیرابه های زباله شنبه بازار روگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه

امیدواری به برقراری آتش‌بس در خاورمیانه سبب تثبیت قیمت نفت در روز سه‌شنبه شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، با وجود ادامه حمله‌ به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، مذاکرات خاورمیانه و امیدواری به برقراری آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی سبب شد قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) پس از کاهش در معامله‌های روز گذشته ثبیت شود. این در حالی است که سرمایه‌گذاران منتظر نشانه‌هایی از نتیجه نشست بانک فدرال رزرو آمریکا درباره نرخ بهره بانکی هم هستند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز سه‌شنبه تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به وقت گرینویچ با ۲۷ سنت یا ۰.۳درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۷ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز سه‌شنبه با ۳۰ سنت یا ۰.۴ درصد کاهش با قیمت ۸۲ دلار و ۹۳ سنت برای هر بشکه معامله شد.

ییپ جون رانگ، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی گفت: مذاکرات کنونی برای برقراری آتش‌بس احتمالی بین حماس و رژیم صهیونیستی، فعالان بازار را به سمت کاهش بیشتر صرف ریسک ژئوپلیتیک در قیمت‌های نفت سوق داده است، حال آنکه نشست آتی بانک مرکزی همچنین ابهام‌های کوتاه‌مدتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: حفظ نرخ بالای بهره بانکی برای مدت طولانی می‌تواند سبب افزایش بیشتر ارزش دلار آمریکا شود و در عین حال خطرهایی را برای چشم‌انداز تقاضای نفت ایجاد کند.

از سویی دیگر ادامه حمله‌ حوثی‌های یمن به کشتی‌ها در جنوب مسیر تجاری کانال سوئز از افت قیمت نفت جلوگیری کرده است و در صورت پیش‌بینی فعالان بازار مبنی بر ایجاد اختلال در عرضه نفت خام، ریسک افزایش می‌یابد.

در بخش اقتصادی هم سرمایه‌گذاران این هفته منتظر بررسی سیاست بانک مرکزی آمریکا هستند که قرار است روز یکم ماه مه (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه) اعلام شود. این در حالی است که تورم مقاوم آمریکا انتظار بازار را برای هرگونه کاهش نرخ بهره از بین می‌برد و می‌تواند ارزش دلار آمریکا را بالا ببرد و تقاضای نفت را مختل کند.

برخی سرمایه‌گذاران با احتیاط پیش‌بینی می‌کنند بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره بانکی را در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ یک‌چهارم درصد افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود