Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه آمریکا به اخبار منتشره در رسانه های این کشور درخصوص تمدید ۵ ساله معاهده کنترل تسلیحات هسته‌ای میان کشورش با روسیه واکنش نشان داد.

سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» در این باره مدعی شد: این تصمیم بسیار بدی است و امنیت ملی آمریکا را به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاهده «استارت نو» یک معاهده یک طرفه و به نفع روسیه است!

«تام کاتن» در این باره افزود: بعد از ۴ سال که دموکرات‌ها سنگ روسیه را به سینه زدند و مدام از دخالت روسیه (در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶) صحبت کردند، اکنون به روش‌های قدیمی، ضعیف و مسالمت‌جویانه برای مماشات در برابر مسکو بازگشته‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: ما با خطر برتری‌جویی هسته‌ای از طرف قدرت‌های اتمی چین و روسیه مواجه هستیم و تصمیم بایدن بسیار افتضاح بود که در بازی تسلیم شده و در روز اول دولتش، دقیقاً آنچه پوتین می‌خواست را به او تقدیم کند.

گفتنی است که کاخ سفید پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که دولت آمریکا از طریق جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی جو بایدن پیشنهاد تمدید ۵ ساله پیمان «استارت نو» را به سفیر روسیه در واشنگتن ارائه داده است.

دولت روسیه از مدت‌ها پیش بر تمدید این پیمان بدون هیچ قید و شرط و تغییر تاکید کرده بود ولی دولت دونالد ترامپ مذاکره در این مورد را تا سال گذشته به تاخیر انداخت و در نهایت نیز چند دور گفتگو بین مسکو و واشنگتن به نتیجه نرسید.

طبق این پیمان که در سال ۲۰۱۰ توسط باراک اوباما و دیمیتری مدودف، روسای جمهور وقت آمریکا و روسیه امضا شد، تعداد سلاح‌های هسته‌ای استراتژیک دو کشور به هزار و ۵۵۰ مورد محدود می‌شود.

کد خبر 5129020

منبع: مهر

کلیدواژه: تام کاتن روسیه پیمان استارت نو ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ بغداد فلسطین سوریه عربستان سعودی روسیه ایران ویروس کرونا مصطفی الکاظمی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد