Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ستوده‌فر روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه برای اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی هزینه شده است افزود: طرح گازرسانی به روستاها، صنایع و کارخانه های محور تخت سلیمان با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه و طرح آسفالت محور تکاب - شاهیندژ به طول ۱۲ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال هزینه از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح تکاب در دهه فجر امسال به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین ۲ طرح آموزشی شامل سالن ورزشی دانش آموزان دختر، مدرسه ۲ کلاسه روستای شیرمرد بخش تخت سلیمان و طرح آسفالت معابر روستای "تمای" بخش مرکزی از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه فجر است که برای اجرا و تکمیل آنها ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دارایی‌های تملک سرمایه‌ای استان هزینه شده است.

فرماندار تکاب اظهار داشت: طرح سردخانه ۱۰ هزار تُنی، کارگاه ورق‌ فایبرگلاس با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون متر مربع و طرح مانیتورینگ معادن مهمترین طرح‌های تولیدی و خدماتی است که با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ستوده‌فر ادامه داد: ۶ طرح برق رسانی در مناطق شهری و روستایی با ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه و پنج طرح کشاورزی شامل طرح‌های آبیاری تحت فشار در چهار روستا و بهسازی و لایروبی قنات در یک روستا با هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه نیز آماده افتتاح در این ایام است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از هشت طرح تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در تکاب برای ۷۰ نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم شده‌ است بیان کرد: همچنین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی احداث ۴۱ کلاس درس در قالب ۹ طرح مدرسه‌سازی در داخل شهر و روستاهای تابعه تکاب آغاز خواهدشد.

ستوده‌فر با بیان اینکه ادارات تکاب در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت داشته و با ستاد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری کنند، گفت: برنامه‌ها و مراسم‌ گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن اینکه باید پرشور، بانشاط و مردمی برگزار شود، رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی نیز ضروری است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

برچسب‌ها تکاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح آذربایجان توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح تکاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح طرح آذربایجان توسعه روستایی دهه فجر اخبار کنکور میلیارد ریال بهره برداری ریال هزینه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر