Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دستاوردهای این نهاد در زمینه‌های نفت و صنایع وابسته بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، شنبه ۴ بهمن‌ماه با حضور در غرفه جهاددانشگاهی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دستاوردهای این نهاد در زمینه‌های نفت و صنایع وابسته بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید طیبی آخرین دستاوردها و فناوری‌های پژوهشگران جهاددانشگاهی در زمینه‌های نفت و صنایع وابسته، همچون ساخت دکل‌ حفاری خشکی، مته‌های حفاری، بازوی بارگیری دریایی، واحد فرآورش نفت خام پیش‌ساخته، طراحی و ساخت موتور درون‌چاهی، منابع تغذیه صنعتی، دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت پکیج پرتابل بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی و واحد نمک‌زدایی بر پایه دانش داخلی و... را به رییس مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

گفتنی است، دکل ۷۲ فتح که جزو تازه‌ترین دستاوردهای جهاددانشگاهی در این حوزه به شمار می‌رود بهمن‌ماه سال گذشته با حضور وزیر نفت رونمایی شد. این دکل دومین دکل ساخت جهاددانشگاهی است که در قالب قرارداد ساخت ۳ دکل میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی ساخته و تحویل داده‌شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در سال جاری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، ویژه متخصصان و فعالان صنعت نفت با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» تا ششم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی صنعت نفت مته حفاری دکل حفاری بین المللی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو