Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهمندپور بر لزوم مشارکت آموزش و پرورش در توسعه فضای گردشگری تأکید کرد و توجه ویژه به مسائل روانی دانش آموزان در ایام کرونایی را از وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» ظهر امروز (شنبه ۴ بهمن) در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در طول چند ماه اخیر، از پیگیری های مجموعه آموزش و پرورش در خصوص برگزاری منظم شورای آموزش و پرورش ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با اشاره به ظرفیت های عظیم آموزش و پرورش افزود: اردوگاه های دانش آموزی می توانند با ایجاد فضاهایی شاد و سرگرم کننده برای دانش آموزان و خانواده ها علاوه بر توسعه و رونق صنعت گردشگری در شهرستان دزفول باعث بالا بردن برند این شهرستان نیز گردند.

 

وی اضافه کرد: باید با ایجاد جاذبه برای اردوهای راهیان نور به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان و دانشجویانی که از سراسر کشور به مناطق یادمان های دفاع مقدس اعزام می شوند از شهرستان دزفول به عنوان پایتخت مقاومت نیز بازدید کنند که زیر زمین بیمارستان یازهرا و همچنین سنگر ها و پناهگاه شهری در دوران جنگ تحمیلی از جمله ظرفیت های موجود هستند.

 

فرهمند پور سپس به موضوع بُعد روانی دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در فضای کلاس و مجازی شدن آموزش باید مشاورین مدارس نسبت به مشکلات روانی دانش آموزان توجه جدی داشته باشند و پیگیر موضاعات روانی، عاطفی و شخصیتی آنان باشند.

 

وی در پایان به کمبود زمین های آموزشی در مناطق جنوبی شهر پرداخت و تصریح کرد: این موضوع باید در اسرع وقت در کمیسیون عمران فرمانداری با حضور اعضا مطرح گردد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.   

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار دزفول شهرستان دزفول دزفول فرهمندپور روانی دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش