Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@22:24:29 GMT

سفر برجامی قریب‌الوقوع رئیس موساد به آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۷۰۳۲

سفر برجامی قریب‌الوقوع رئیس موساد به آمریکا

به گزارش فارس، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» قصد دارد رهسپار واشنگتن شود تا در دیدار با مقامات دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا خواسته‌های تل‌آویو درباره هرگونه توافق با ایران را مطرح کند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی با انتشار این گزارش، خبر داد که انتظار می‌رود کوهن ماه آینده به آمریکا سفر کند و اولین مقام ارشد این رژیم خواهد بود که با جو بایدن دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتظار می‌رود که وی با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز دیدار داشته باشد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن و تیم وی در این سفر، تمامی اطلاعاتی که تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران بدست آورده را در اختیار دولت بایدن قرار خواهد داد.

این شبکه خبری رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن خواهد گفت اگر آمریکا خواستار پیوستن مجدد به توافق هسته‌ای است، ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کرده، تولید سانتریفیوژهای پیشرفته را نیز پایان بخشد، حمایت از گروه‌هایی که به زعم رژیم صهیونیستی تروریستی هستند به خصوص حزب‌الله لبنان را متوقف کرده، حضور نظامی خود در عراق، سوریه و یمن را تمام کرده و فعالیت‌های تروریستی علیه اهداف اسرائیلی در خارج را پایان بخشیده و به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دسترسی کامل به تمامی جنبه‌های برنامه هسته‌ای ایران را بدهد.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی، تل‌آویو نگران است در صورت بازگشت آمریکا به برجام، ایران قادر باشد که هم غنی‌سازی اورانیوم خود را ادامه داد و هم به مزایای اقتصادی دست پیدا کرده و به کمک آن اقتصاد خود را بازسازی کند.

در گزارش شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نام منبعی که این خبر را داده اشاره‌ای نشده اما گفته شده که پیام‌هایی میان دولت بایدن و رژیم صهیونیستی رد و بدل شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟