Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تصمیم جدید کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، رقابت‌های گزینشی المپیک برای مناطق مختلف این قاره طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

پیش از این، برگزاری این رقابت‌ها برای ۲۳ تا ۲۵ اسفندماه پیش بینی شده بود اما به خاطر جا به جایی مسابقات گزینشی قاره‌ای در اروپا به بعد از مسابقات انتخابی المپیک در سطح جهانی، مسئولان تنیس روی میز آسیا هم تصمیم به تغییر زمان برگزاری مسابقات گزینشی در این قاره گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی نمایندگان ایرhن در رقابت‌های گزینشی المپیک هستند. این بازیکنان ابتدا طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه در مسابقات گزینشی جهانی شرکت می‌کنند سپس آماده رقابت با حریفان‌شان در سطح آسیا (۲۸ تا ۳۰ اسفندماه) می‌شوند.

رویدادهای تنیس روی میز گزینشی المپیک در هر دو سطح جهانی و قاره‌ای به میزبانی قطر برگزار می‌شوند.

کد خبر 5128935

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک قطر نوشاد عالمیان ندا شهسواری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران مهرداد میناوند مهدی طارمی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گزینشی المپیک تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم