Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@06:39:05 GMT

شیشلیک به شورای پروانه نمایش رفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۸۲۳۳

شیشلیک به شورای پروانه نمایش رفت

به گزارش مهر، فیلم سینمایی «شیشلیک» تازه‌ترین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان و اولین تجربه این فیلمساز در حوزه سینمای کمدی، پس از اعمال اصلاحات اعلام‌شده از سوی شورای پروانه نمایش، برای سومین بار تحویل این شورا شد تا پس از اخذ پروانه نمایش، در جدول اکران داوران جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر قرار بگیرد.

اصلاحیه‌های این فیلم سینمایی بیشتر ناظر به برخی دیالوگ‌ها بوده و یکی از سکانس‌های پایانی فیلم هم با نظر شورای پروانه نمایش نیاز به اصلاح داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اصلاحیه‌ها اعمال شده و نسخه جدید فیلم امروز تحویل شورای صدور پروانه نمایش می‌شود.

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر روز گذشته درباره آخرین وضعیت این فیلم در کنار فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله گفته بود: دو فیلم «قاتل و وحشی» و «شیشلیک» نکاتی داشته‌اند که مراحل صدور پروانه نمایش آنها هم در حال انجام است. ممکن است اصلاحیه‌هایی به آن‌ها وارد شود. نظر نهایی تا یکشنبه اعلام می‌شود.

باید دید آیا با اعمال اصلاحات، مشکل این فیلم سینمایی برای حضور در جشنواره سی‌ونهم برطرف خواهد شد یا به دلیل عدم صدور پروانه نمایش، حضور پی‌درپی محمدحسین مهدویان در جشنواره‌های فیلم فجر از سال ۹۴ تا کنون، در آستانه متفاوت‌ترین دوره جشنواره فجر، متوقف خواهد شد.

در صورت صدور پروانه نمایش، این فیلم فردا یکشنبه در جدول اکران داوران فجر قرار می‌گیرد و در صورتی امکان ورود به جدول اکران عمومی جشنواره را به دست می‌آورد که بتواند نظر داوران را برای نامزدی حداقل در یک رشته جلب کند.

فیلم سینمایی «شیشلیک» را محمدحسین مهدویان براساس فیلمنامه‌ای از امیرمهدی ژوله کارگردانی کرده و بازیگران اصلی آن رضا عطاران و پژمان جمشیدی از چهره‌های شاخصی سینمای کمدی ایران در سال‌های اخیر هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان در کارگروه املاک و مستغلات شهرستان گفت: نظارت مستمر بر بازار مسکن موجب کاهش قیمت می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و با ارائه راهکار مناسب به کاهش اجاره‌بهای مسکن در شهرستان کمک کنیم.
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان گلپایگان هم در این جلسه با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است؛ افزود: در طی این بازرسی ها واحدهای بدون پروانه اخطار دریافت کرده‌اند و 30 طرح شکایت از بنگاه‌ها ثبت شده است که ۹۰ درصد آن به صلح و سازش منجر شد.


احمد حمزه لو؛ از صدور ۱۴ پروانه کسب جدید، و ابطال هشت پروانه کسب در گلپایگان هم خبر داد وگفت: پس از 6 سال، قانون اصلاح نرخ‌نامه طی فرایند قانونی و با همکاری شورای نرخ‌گذاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و کمیسیون اقتصادی و نظارت اتاق اصناف انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد نرخ اجاره‌بهای مسکن در شهرستان افزایش یافته است، گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن از دوم اردیبهشت هر سال به دلیل تورم، قیمت تعمیر و تجهیز و عقب‌ماندگی عرضه از تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد