Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: جیل بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا در دیدار با اعضای گارد ملی در واشنگتن گفت: من می‌خواهم از شما به دلیل محافظت از من و خانواده ام تشکر کنم.

به گزارش فرارو، بانوی اول آمریکا به نیرو‌های گارد ملی گفت که پسرش بو بایدن که در سال ۲۰۱۵ و در ۴۶ سالگی بر اثر سرطان مغز درگذشت یکی از نیرو‌های گارد ملی ارتش در ایالت دلاور بود و در در سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ در عراق حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بنابراین من مادر یک گارد ملی هستم و افزود: که این سبد‌های کلوچه یک سپاسگزاری کوچک است. گارد ملی همیشه در قلب همه بایدن‌ها جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

دیدار جیل بایدن با نیرو‌های گارد ملی اولین حضور عمومی او به عنوان بانو اول آمریکا محسوب می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آمریکا جیل بایدن کلوچه جو بایدن بایدن بانوی اول آمریکا صراط نیرو های گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است