Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:08:20 GMT

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۱۲۰

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام حسن امیری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح افراد جویای کار می‌توانند با حداقل مبلغ ودیعه ۵۰ میلیون ریالی، دستگاه گوهرتراشی را تحویل و پس از گذراندن دوره آموزشی سه تا پنج روزه صاحب شغل خانگی زودبازده شوند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش این رشته رایگان است، گفت: افراد آموزش‌دیده، نگران بازار فروش و تهیه مواد اولیه نیستند و با تفاهم‌نامه با یک کارآفرین خراسانی، مواد اولیه را این کار آفرین تهیه و سنگ‌های طراحی شده را نیز خریداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶ مرکز شبانه‌روزی بهزیستی آماده اسکان افراد بی‌سرپناه در معرض سرماست

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستور رییس این سازمان نسبت به اسکان افراد بی‌سرپناه گفت: با توجه به سرمای هوای استان، ۴۶ مرکز شبانه‌روزی استان آمادگی اسکان افراد بی سرپناه را دارند.

نرگس عسگری افزود: علاوه بر اسکان این افراد در این مراکز، خدمات دیگر از جمله توانبخشـی، اجتماعی و پیشـگیری هنیز به این افراد ارائه می‌شود.

به گفته وی، در این مراکز اتاق قرنطینه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز پیش‌بینی شده است که تمام امکانات از جمله مواد غذایی و دارویی نیز در این مراکز تامین شده است.

کاهش سن اعتیاد تهدیدی برای جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نوجوان و زنان نخستین قربانیان بحث اعتیاد هستند، گفت: کاهش سن اعتیاد به عنوان یک تهدید برای جامعه است.

جعفر مردانی در جلسه بررسی وضعیت اعتیاد زنان و جوانان افزود: سن اعتیاد در استان و کشور به سن ۱۵ سال رسیده است و باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش بیشتری انجام شود.

۵۰ کارگاه آموزش مجازی کانون پرورش فکری در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های کانون پرورش فکری گفت: ۵۰ کارگاه تخصصی و عمومی آموزش مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در استان فعال شده است.

فرزاد رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد کارگاه مجازی ۴۰ کارگاه عمومی در قالب هفت عنوان فعالیت در تمام مراکز استان به صورت رایگان در دست اجراست.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال وبختیاری سازمان اوقاف و امور خیریه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری