Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی زنان کشور (جام کوثر) که با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و به مدت دو روز در خانه تکواندو برگزار شد، با قهرمانی مقتدرانه فتح صدر البرز به اتمام رسید و این تیم توانست با برتری مقابل تمامی حریفان، جام را بالای سر ببرد.

«فاطمه نورملکی» در خصوص قهرمانی تیمش به ایرنا، گفت: برای قهرمان شدن ما الگوهای فنی و نگاه‌های حرفه‌ای درست و سنجیده‌ای را در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی مدون و خوبی تدارک دیدیم.

وی افزود: همراه بودن تمام اعضای باشگاه، دوری از حواشی، متمرکز شدن در تدوین و اجرای تک تک الگوها در جهت آماده‌سازی تیم به لحاظ فنی و روانی موجب شد تا به خواسته خود دست یابیم.

سرمربی فتح صدرالبرز در خصوص عملکرد ملی‌پوشان و سایر نفرات تیمش، عنوان کرد: در مدت زمان کم، تیم را با اصولی که فدراسیون خواسته بود آماده کردیم. آماده‌سازی تیمی یکدست بسیار سخت و پیچیده بود که خدا را شکر با کمک کمیته فنی این مهم را به خوبی انجام دادیم. در مسابقات همه عملکرد خوبی داشتیم و همه شاهد بُردهای مقتدرانه تیم ما بودند. تمامی قهرمانان اعم از ملی‌پوشان و نفرات جوان به طور کامل در اختیار تیم بودند. هوگوپوشان با جان و دل تلاش کردند، اردو شبانه‌روزی خوبی رو تدارک دیدیم، باشگاه از هر لحاظ شرایط را فراهم کرد تا با خاطری آسوده به تمرینات و مسابقات برسیم.

نورملکی در خصوص سطح فنی لیگ برتر زنان، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کرونا بر ورزش دنیا حاکم کرده و ورزش ایران هم از این قاعده مستثنی نیست، برگزاری این دوره از مسابقات لیگ متفاوت با دوره های قبل بوده است. هرچند شرایط برگزاری فرق می‌کرد اما می‌توانم به جرات بگویم که مسابقات به لحاظ فنی و همچنین جذابیت نسبت به فصل گذشته به مراتب با کیفیت‌تر بود چراکه قهرمانان خودشان را برای رسیدن به تیم ملی آماده کرده و با حداکثر توان وارد مسابقات شدند و این موضوع به جذابیت مسابقات اضافه کرد.

این مربی موفق در خصوص نحوه برگزاری، ادامه داد: برگزاری لیگ به‌مدت دو روز با توجه به شرایط خاص برنامه‌ریزی شده بود. مسابقات شبیه به قهرمانی کشور برگزار شد و تجربه خیلی خوبی بود. تجربه برگزاری مسابقات در این موقعیت سخت و بحرانی را پیدا کردیم و اقدامات خیلی خوبی از سوی فدراسیون صورت پذیرفت تا مسابقات به این کیفیت خوب برگزار شود و ما هم توانستیم از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم