Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در عصری که فضای مجازی بر تمامی ابعاد زندگی ما سیطره پیدا کرده، هستند هنوز هم جوانانی که دنبال کتاب و کتابخوانی هستند. - اخبار استانها -

سعید حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: من و همسرم به حوزه کتاب و کتابخوانی علاقه بسیاری داریم و تاسیس یک کتافروشی جزء رویاهای مشترکمان بود و از طرفی با توجه به اینکه تعداد کتابفروشی در مشهد بسیار اندک است تصمیم گرفتیم با تاسیس یک کتابفروشی با عنوان «کوچه» واقع در خیابان پیروزی 77 گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته مبلغ وام ازدواج بنده 30 میلیون تومان و همسرم چون فرزند ایثارگر بودند 60 میلیون تومان بود که تصمیم گرفتیم با این مبلغ یک کتابفروشی تاسیس کنیم.

وی افزود: من و همسرم به حوزه کتاب و کتابخوانی علاقه بسیاری داریم و تاسیس یک کتافروشی جزء رویاهای مشترکمان بود و از طرفی با توجه به اینکه تعداد کتابفروشی در مشهد بسیار اندک است تصمیم گرفتیم با تاسیس یک کتابفروشی با عنوان« کوچه» واقع در خیابان پیروزی 77 گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی برداریم.

حبیب‌زاده اشاره داشت: بنده در حوزه گرافیک مشغول به کار هستم و همسرم نیز داروساز است و در داروخانه اشتغال دارد و کار کتابفروشی شغل دوم ما محسوب می‌شود. در نوبت عصر هر دو در کتابخانه مشغول به کار هستیم و در نوبت صبح هم دو نفر از دوستان جهت فروش کتاب حضور دارند.

«متهم دادگاه اولد بیلی» و «اسم تو مصطفاست» جزو کتاب‌های پرمخاطب روایت فتحگفت‌وگوی خواندنی تسنیم با یک مبلّغ کتاب؛ وقتی با وجود همه کاستی‌ها می‌شود کتاب‌خوانی را ترویج دادکتاب نت پیانوی آثار "مشیر همایون شهردار" منتشر شد

وی عنوان داشت: کتاب‌هایی که در کتابخانه ما به فروش می‌رسد عمدتا در حوزه‌های فلسفه، تاریخ، هنرعکاسی، تئاتر، سینما، روانشناسی، شعر و ادبیات هنرهای تجسمی می‌باشد و از طرفی در فضای کتابخانه محلی برای دورهمی هنرمندان و کتابخوانان جهت برگزاری جلسات و کارگاه‌ها تدارک دیده شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی بیان داشت: بایستی تعداد کتابفروشی‌ها افزایش پیدا کند تا خرید مردم نسبت به کتاب مورد علاقه خود سهولت پیدا کند و از طرفی افزایش کتابفروشی‌ها بستری را برای بالا بردن سرانه مطالعه بالا می‌برد.

وی در پایان نقش رسانه را در ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی تاسیس یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی گفت:‌ این اقدامات با هدف مبارزه با  قاچاق  وجرائم اقتصادی انجام شده و در جریان طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرائم اقتصادی ، کالای قاچاق و جرائم گمرکی  انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، گفت: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند که از فعالیت این‌ها نیز جلوگیری شد.

به گفته رحیمی در یک ماه اخیر گذشته ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز،  قمار و پولشویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، نیز مورد شناسایی قرار گرفته و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد. همچنین به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری شش نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای  گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین  فعال در حوزه قاچاق و جرائم اقتصادی نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس