Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی فرد صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز کمیته امداد در شهرستان کرج اظهار کرد: دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود و هر اقدامی که برای ارتقای تحصیل آنها فراهم شود در واقع به ارتقای کشور می‌انجامد.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز توانسته است ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز محروم را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و به آنها خدمات‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز تصریح کرد: بعد از شیوع کرونا و آغاز آموزش مجازی دانش‌آموزان باید نیاز برخی دانش‌آموزان محروم را به وسایل ارتباطی مانند گوشی هوشمند و تبلت را رفع می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در این راستا از ظرفیت نهادها، دستگاه‌ها و خیرین بهره بردیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفت که آخرین مورد آن توزیع ۵۰۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند طی هفته گذشته بود.

وی اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری نموده‌اند که درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۲ هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

محمدی فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند

کد خبر 5129388

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد محمدی شهرستان کرج ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی شهرکرد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری