Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینی وند با متذکر شدن این مطلب که تببین ایثار و شهادت با چهار برنامه فرمالیته محقق نمی شود؛ گفت: اگر نجبید اوضاع خیلی به هم می ریزد و حرف های ما برای نسل جوان شوخی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، یکشنبه(۵ بهمن) در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر اینکه اعضا باید متوجه شان این جلسه باشند؛ افزود: این جلسه برای تصمیم گیری راهبردی و سیاست گذاری است نه طرح مسائلی که قبلا" روی آن کار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



استاندار کرمان با اشاره به اینکه کارهای راهبردی درباره ایثارگران و نیز ترویج مکتب شهید سلیمانی باید بخشی از جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد و هرگونه کار در حوزه ایثارگری را به مکتب شهید سلیمانی پیوند بزنیم؛ اظهار کرد: روح مردمی فرهنگ ایثار و شهادت هم نباید در تار و پود این جلسات اداری کم رنگ شود.

 




وی با اشاره به اینکه یک سری کارها در حوزه نمادسازی و المان سازی و توجه به زیارتگاه های شهدای گمنام است که جای طرح آن در این جلسه نیست؛ ادامه داد: بدون شناخت مخاطب نباید تولید المان و گفتمان کرد زیرا ممکن است باعث سایش روحی شود.

 



استاندار کرمان در همین رابطه تاکید کرد: المان سازی باید مبتنی بر مولفه های انقلاب اسلامی و ذائقه نسل جوان باشد و همین جا از المان سازی های انجام شده درباره شهید سلیمانی تشکر می کنم که کار علمی روی آنها صورت گرفته است.

 

 


وی اعلام کرد: نمادهای ایثارگری باید نظیف و هنرمندانه طراحی شود و برازنده و زیبا باشد و اگر در اداره ای چنین نبود با فرمانداران و شهرداران برخورد خواهم کرد زیرا شهدا قهرمانان ملی ما هستند.

 



زینی وند با متذکر شدن این مطلب که تببین ایثار و شهادت با چهار برنامه فرمالیته محقق نمی شود؛ خاطرنشان کرد: دشمن با بمباران شدید ضدهویتی (تبلیغات خود را) حتی در دل فرزندان شهدا نیز تزریق می کند و اگر نجبید اوضاع خیلی به هم می ریزد و حرف های ما برای نسل جوان شوخی می شود.

 



وی با اشاره به اجلاسیه بانوان ایثارگر و شهیده که قرار است به میزبانی کرمان برگزار شود؛ گفت: با وجود اینکه برای فرهنگ ایثار و شهادت خیلی کار شده اما به طور مستقل به تبیین شان و جایگاه زنان در جنگ حتی زنان این استان، پرداخته نشده و بلکه اجحاف هم شده است.

 

 


وی با بیان اینکه با برگزاری نخستین دوره هفته مقاومت در استان کرمان به مناسبت سالگرد سهید سلیمانی ساختاری برای سال های آتی شکل گرفته، تصریح کرد: برنامه هایی که برای سال آینده ریخته می شود باید در خارج از هفته مقاومت باشد زیرا این هفته خود چهارچوب مشخصی دارد.


 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سلیمانی فرهنگ ایثار و شهادت استاندار کرمان فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز جمعه از شهید و مجروح شدن شماری از فلسطینیان در بمباران بامدادی رفح خبر دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. چند نفر از شهدا کودک هستند.

کد خبر 6095435 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود