Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) در بخش معارفی که به صورت آنلاین و میزبانی اداره فعالیت های قرآن و عترت (ع) نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی و واحد الکترونیکی و همکاری نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛ پس از اعلام نتایج، علی رئیسی سرتشنیزی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم به سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشجویان سراسر کشور راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید بقایی شهرکی بیان کرد: جشنواره مذکور با حضور نفرات برتر در 6 بخش و 33 رشته به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری و مشارکت دستگاه ها، سازمان ها و دیگر نهادهای مربوطه به صورت آنلاین در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگ عظیم قرآنی در جامعه خصوصا در بین نسل جوان دانشجو عنوان کرد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری در پایان افزود: تحکیم ارتباط دانشگاهیان با فرهنگ و معارف قرآن کریم و تقویت دانش قرآنی دانشجویان، استادان و کارمندان و خانواده آنان از اهم برنامه های فرهنگی کانون قرآن و عترت(ع) نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1087922 برچسب‌ها مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.

از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین، برگزیدگان در رشته های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می پردازند.

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود. شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6086544

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد