Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه نقاشی «بچه های انقلاب» ویژه فرزندان کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی در میان فرزندان همکاران این مرکز مسابقه نقاشی «بچه های انقلاب» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آثار هنری متنوع با موضوع انقلاب اسلامی ویژه فرزندان همکاران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

 

نمایش آثار ارسال شده در نمایشگاه عکس «بچه های انقلاب» ساختمان مرکز همزمان با دهه فجر و اهدای جایزه به 10 نفر از صاحبان آثار واصل شده از امتیازات این مسابقه است.

ضوابط شرکت در مسابقه به این شرح است:

•           استفاده از تمام تکنیک های نقاشی در تولید آثار (مانند آکریلیک، آبرنگ، مداد رنگی یا جوهر) بلامانع است.

•           ارائه فایل تصویری نقاشی به آقای ادهمی در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل (با کیفیت مناسب) از طریق سامانه اتوماسیون اداری انجام می شود.

•           آثار باید بصورت انفرادی و در صفحه A4تهیه شده باشد.

•           حداکثر 2 نقاشی از هر فرزند قابل دریافت و نمایش است.

•           مهلت شرکت در مسابقه و ارائه آثار تا 9 بهمن ماه  1399 است.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه های انقلاب مسابقه نقاشی حوزه علمیه خواهران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بچه های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید