Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در روز‌های آینده اولین بخش واکسن را وارد کشور خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سعید نمکی در مراسم تکریم و تجلیل از خدمات پلیس راهور ناجا افزود: در تلاش هستیم قبل از رسیدن به واکسنی که خودمان تهیه کرده ایم، واکسنی را که به زودی وارد می‌شود برای گروه‌های حساس و آسیب پذیر تزریق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس از نخستین دقایق در کنار ما بود
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در نبرد با کرونا پلیس از دقایق اول در کنار ما بود.
آقای دکتر سعید نمکی افزود: در هر حادثه‌ای که در جاده‌ها رخ می‌دهد، نخستین ضرب آهنگ امید، چراغ گردان خودرو‌های پلیس راهور است، پس از آن عزیزان اورژانس و هلال احمر می‌رسند و ما همواره خود را مدیون این عزیزان می‌دانیم.
وی ادامه داد: همان طور که سردار اشتری و هادیان فر گفتند یکی از کار‌های بسیار بزرگ در این مبارزه بزرگ با ویروس کرونا به عنوان یک حماسه ملی همکاری پلیس در همه عرصه‌ها با مجموعه ما بود. برغم همه سختی‌هایی که این عزیزان در کار داشتند در کنار ما بودند و تاریخ این همراهی را فراموش نخواهد کرد.
وی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس تمام کشور‌های جهان باید متفاوت باشد و هست. به فرموده امام خمینی (ره) پلیس ما متفاوت از پلیس جهان است و حق ندارد کشیده‌ای به گوش زندانی محکوم به اعدام بزند. این پلیس پلیس پیرو آقا امیر المومنین است.
این پلیس پیرو چنین مکتبی است و با تمام دغدغه‌هایی که داشت از نخستین دقایق در کنار ما بود.
 
ملت ما در نبرد با کرونا حماسه آفرید
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: ملت ما در اوج تحریم و تنگدستی در کنار هم حماسه آفرید و پریروز که متأسفانه مرگ انگلیس هزار و 820 نفر بود ما مرگ 70 نفری داشتیم البته مرگ 70 نفر هم برای ما زیاد است.
آقای دکتر سعید نمکی گفت: من هیچگاه فراموش نمی‌کنم روز سیزده به در گر چه مردم فهیم، فکور و عزیز خودشان از برگزاری مراسمی که حتی از قبل از ظهور اسلام به آن پایبند بودند صرف نظر کردند، اما سردار اشتری از سحرگاه در خیابان بود و من که همواره نگران شرایط سخت ویروس در کشور و شعله ور شدن آن بودم افتخار کردم و تا زنده هستیم یاد این مهربانی‌ها و همدلی‌ها خواهیم بود و حتی اگر این تاریخ را ثبت نکنند، این حماسه بی بدیل که شاید 150 سالی یکبار جهان گرفتار آن شود بی نظیر بود.
وی ادامه داد: ما ثابت کردیم سرزمینی هستیم که کار‌های بزرگ را به راحتی می‌توانیم مدیریت کنیم. این مردم همان مردمی هستند که 8 سال دفاع مقدس را بدون اینکه میلی متری از خاک این سرزمین را بدهند. تمامیت ارضی این سرزمین بر سر میز مذاکره پس از جنگ پس گرفته نشد.
وی ادامه داد: اتفاقات بزرگی افتاد. اگر بخواهیم نمره دهیم و رتبه بندی کنیم، زیرا دنیایی نشسته بود در اوج تحریم ما را در باتلاق کرونا گرفتار ببیند و استهزا کند و به ما بخندد. منظور من از دنیا دنیای پلیدی و پلشتی است. دنیا پر از مهربانی عشق و انسان‌های شریف و آزاده است، اما هستند پلیدان و پلشتانی که دارو از بچه دردمند یک مملکت دریغ می‌کنند و از پیرمرد و پیرزن یک کشور سمعک را دریغ کنند. این‌ها همه نشسته بودند که رسانه هایشان میزگرد بگذارند و به ذلت و حقارت این سرزمین بخندد. دیدند که خوشبختانه در اوج تحریم و تنگدستی ملت در کنار هم حماسه آفرید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسن پلیس کنار ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر