Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پرواز به انگلستان و ژاپن تا پایان بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: قرنطینه ۱۴ روزه مسافرانی که از مقاصد اروپایی و با دلایل توجیه‌پذیر به ایران می‌آیند نیز همچنان انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی شیوع ویروس کرونای انگلیسی پروازهای مسافری در جهان برای دومین بار طی یکسال اخیر با محدودیت‌های جدیدی رو به رو شد و به غیر از ممنوعیت و محدودیت پروازهای مختلف به این کشور، دولت انگلستان نیز شدیدترین محدودیت‌های کرونایی را در کشورش اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ایران نیز پروازهای خود را به انگلستان و پس از آن ژاپن ممنوع و چندین بار آن را تمدید کرد.

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اظهار کرد: با توجه به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت پرواز به انگلستان و ژاپن برای چندمین بار تا پایان بهمن ماه تمدید شد و هیچ پرواز مسافری به این مقاصد انجام نمی‌شود.   وی افزود: تا هر زمانی که به ما بگویند این محدودیت‌ها را ادامه خواهیم داد و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت اجرایی خواهیم کرد.   رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: با توجه به پروتکل‌های ابلاغ شده جدید، هر مسافری از اتحادیه اروپا به ایران سفر کند باید تا ۱۴ روز در قرنطینه باقی بمانند. در متن این پروتکل تاکید شده که مسافرانی که از اتباع جمهوری اسلامی ایران هستند و با توجیه سفرشان توسط سفرات ایران در کشورهای مبداء تایید شده باشند می توانند از مقاصد اروپایی به ایران سفر کنند. همچنین مسافران اروپایی وارده باید متعهد به قرنطیه ۱۴ روزه به محض ورود به کشور و همکاری کامل با تیم‌های بهداشتی و امنیتی طبق دستورات باشند.     دهقان زنگنه گفت: این مسافران باید قبل از حرکت به سمت ایران نتیجه منفی تست کووید ۱۹ را با تاریخ کمتر از ۹۶ ساعت قبل از پرواز انجام داده باشند.     انتهای پیام   منبع: ایسنا  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند

به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال، میزبانان مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های 2024 را معرفی کرد و تیم ملی ایران به ترتیب در کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین به میدان می‌رود.

گروه‌بندی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024  به شرح زیر است:

هفته نخست، اول تا 6 خرداد، برزیل
برزیل، ایتالیا، آرژانتین، ژاپن، صربستان، کوبا، ایران، آلمان

هفته دوم، 15 تا 20 خرداد، ژاپن
ژاپن، برزیل، لهستان، اسلوونی، ایران، ترکیه، بلغارستان، آلمان

هفته سوم، 29 خرداد تا 3 تیر، فیلیپین
ژاپن، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایران، هلند، آلمان، کانادا

لیگ ملت‌های 2024، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها به المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. تاکنون حضور تیم‌های فرانسه (میزبان)، برزیل، کانادا، آلمان، ژاپن، لهستان و آمریکا در المپیک قطعی شده و تکلیف 5 سهمیه باقیمانده با توجه به نتایج تیم‌ها در VNL و رنکینگ مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند