Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، اعضای هیات داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

 گلبرگ ابوترابیان، اردشیر صالح پور و محمد مظفری مسئولیت داوری آثار راه یافته به مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند. مدیریت بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی را در این دوره از جشنواره تئاتر فجر، سامان خلیلیان برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه ۱۱ تا ۲۰ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

کد خبر 5129527 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اسامی داوران سامان خلیلیان تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره فیلم کوتاه تهران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر شهر شبکه پنج سیما آلبوم موسیقی رادیو نمایش جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک درگذشت چهره ها مسابقه نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی خواهد بود، مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و سعید بطحایی نیز ناظر داوری است.


دیدار سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.


سپاهان با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها جای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند