Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند سالی می‌شودکه مناظره‌های سیاسی جای خود را در رسانه‌ها باز کرده است و طرفداران قابل توجهی هم دارد. این روزها نیز شاهد اوج گرفتن مناظره‌های سیاسی  میان چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی هستیم از زیباکلام و معتضد که بر سر خوب یا بد بودن «رضاشاه» به مناظره می‌نشینند گرفته تا صادق خرازی و حسین شریعتمداری درباره برجام و آینده مذاکرات ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین برآن شد تا از شما کاربران محترم بپرسد «درباره موضوعات مناظره‌های سیاسی چه فکر می‌کنید و اساسا کدام موضوعات برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ »

کاربران محترم نظرات خود را در قالب کامنت مطرح کنند.

216216 

کد خبر 1479378

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد ، پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده کند توسعه و پیشرفت دو چندان پیدا می‌کند.

 امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است به همین دلیل کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است. 

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان از اهمیت و موقعیت کارگران به عنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

 وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی با ارائه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم و معیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر  حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسائل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشور است.

 
گفتنی است در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی