Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضاییه در شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون هزار و ۳۹۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح آذربایجان‌غربی در حال احداث است که با تخصیص اعتبارات ویژه، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مشکلات مربوط به مطالبات عقب افتاده پیمانکار پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان در دستور کار استانداری قرار گرفته تا بتوانیم روند ساخت آن به طور منظم ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف خدرلو فرماندار مهاباد نیز گفت: از سال ۱۳۹۲ به بعد چهار هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در قالب اجرای پروژهای عمرانی برای توسعه و آبادانی این شهرستان هزینه شده است.

خدرلو با اشاره به تحول گازرسانی به مناطق روستایی مهاباد نیز اظهار کرد: قبل از سال ۱۳۹۲ تنها هشت روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند بود ولی تا پایان سال جاری ۶۰ روستای مهاباد شامل ۸۰ درصد جمعیت روستایی دارای گاز طبیعی خواهد شد.

فرماندار مهاباد همچنین به مشکل قطعی برق روستاها طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: پنج روستای این شهرستان به دلیل برف و کولاک بیش از ۸۰ ساعت دچار قطعی برق شده است که باید در اسرع وقت اداره برق و راهداری نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

46

کد خبر 1479394

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی مهاباد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا