Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان اجرا می شود.

"حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری" افزود: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.
مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.
حجت‌الاسلام افتخاری تاکید کرد: کلیه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان این که اعطاء جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، بیان کرد: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود، طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده مبلغ ۷۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود همچنین این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مورد طرح‌های برگزیده آزاد بیان کرد: ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده آزاد و اعطای جوایز، طبق شاخصه‌های کمیته ستاد مرکزی صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد سازمان تبلیغات اسلامی آسیب اجتماعی طرح های پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد