Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@18:46:45 GMT

خروج مرغ از همدان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۰۶۷

خروج مرغ از همدان ممنوع است

فرماندار همدان گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز مردم؛ خروج مرغ از شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد علی محمدی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در سطح این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله مندند و انتظار دارند دستگاههای دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته به حقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای به صورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید به نحوی عمل کنیم که این کالاها به دست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.  

وی تاکید کرد با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ باید بازرسان سازمان صمت، اتحادیه ها و ستاد صیانت در روز های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار همدان توزیع کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟