Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امور بازرگانی سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سطح استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

محمدرفیع سلطان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ماهانه بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار در سطح استان توزیع می‌شود و موضوعی تحت عنوان کمبود روغن در سطح عرضه در استان سیستان و بلوچستان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در همه بخش‌ها از جمله خانوار، صنف و صنعت روغن مورد نیاز تامین و در اختیار قرار داده شده است. هم‌اکنون نیز فرایند جذب روغن به نحوی طراحی شده که بیش از گذشته روغن در بازار توزیع شود و کمبودی در سطح عرضه مشاهده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌ها درخواست داریم روغن خوراکی را در حد نیاز ماهیانه تهیه کنند، چرا که سرانه مصرف برای تمامی کالاها به ویژه روغن وجود دارد و تامین بیش از حد روغن باعث کمبود روغن می‌شود و امکان این وجود دارد که برخی از خانوار نتوانند روغن مورد نیاز خود را تامین کنند.

داستان ادامه‌دار کمبود گاز ‌در زاهدان / سرمای کم‌سابقه ‌امان مردم را برید+ تصاویرامام جمعه زاهدان: رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلف استغلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 18 برابر حد مجاز رسید

سلطان‌زاده افزود: ممکن است یکی از دلایل کمبود روغن با توجه به پایین بودن قیمت آن در کشور، قاچاق باشد و برخی از سودجویان با مراجعه به فروشگاه‌ها و خرید روغن و سپس تجمیع آن نسبت به قاچاق آن به آنسوی مرزها اقدام کنند و بر همین اساس باید مراقبت شود تا کالاهای اساسی مردم از مرزهای کشور خارج نشود.

وی گفت: کمبودی در زمین تامین کالاهای اساسی به ویژه روغن نداریم و با ساز و کار مناسبی در حال توزیع روغن خوراکی تنظیم بازار هستیم. کنترل‌های لازم صورت می‌گیرد تا روغن تنظیم بازار دست مصرف کننده واقعی برسد و روغن تنظیم بازار سه لیتری هم‌اکنون 35 هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که در بیرون از مجموعه با بررسی صورت پذیرفته بیش از 60 هزار تومان عرضه می‌شود و روغن پنج کیلویی که هم‌اکنون با قیمت 61 هزار و 500 تومان در حال عرضه هستیم، با قیمت بالغ بر 150 هزار تومان توسط سودجویان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روغن به وفور یافت می‌شود و قابل عرضه است و چیزی بنام کمبود روغن در سطح عرضه نداریم، ولی متاسفانه برخی افراد روغن را از فروشگاه‌های سطح شهر تامین و به دلالان به جهت قاچاق واگذار می‌کنند.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان روغن تنظیم بازار کمبود روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف