Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال که در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواهان دریافت حکم کارگزینی کیومرث هاشمی شده بود، جواب استعلامش را دریافت کرد

 به گزارش طرفداری، شنبه شب ناگهان فدراسیون فوتبال روی خروجی سایت خود تکذیبیه ای از کمیته بدوی انتخابات منتشر کرد. البته نام این تکذیبیه را اطلاعیه گذاشته بودند؛ «پیرو موارد مطرح شده درباره رد صلاحیت کیومرث هاشمی و عباس صوفی و مواردی از این قبیل، به اطلاع می رساند چنین مباحثی در این بازه زمانی صحت نداشته و پیرو دومین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات و مطابق نقشه راه اسامی افراد تایید صلاحیت شده در مورخ 99/11/19 (21 روز پیش از مجمع انتخاباتی) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» جالب اینجاست که شایعه ای در کار نبود و فقط پیرامون وضعیت هاشمی و صوفی که به ترتیب نامزد ریاست و عضویت در هیات رییسه شده اند، این پرسش وجود داشت که آیا آنها به خاطر مقام و مسئولیت دولتی یا لشگری و حکومتی و استعفا نکردن از مناصب فعلی شان، از انتخابات حذف می شوند؟

اختلاف نظر بر سر تفسیر منصب شهردار همدان

در اساسنامه مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال آمده است؛ «هیچ یک از اشخاصی که در مناصب دولتی، حکومتی، لشگری در سطح مدیرکل و معادل یا بالاتر مسئولیت دارند، نمی توانند در انتخابات هیچ یک از ارکان فدراسیون شرکت کنند.» مطابق همین بند طرفداری نوشت صوفی که شهردار همدان است و تا روز نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال از این منصب خود استعفا نکرده بود، احتمال حذف از انتخابات را دارد اما گویا توصیه هایی شده که در اختیار داشتن کرسی شهرداری همدان، به خاطر دولتی نبودن و عمومی بودن شهرداری، منصب دولتی، حکومتی و لشگری حساب نشود و صوفی در انتخابات نماینده هیات های فوتبال در هیات رییسه فدراسیون بماند. از فدراسیون خبر می رسد بر سر وضعیت صوفی، میان اعضا اختلاف نظر وجود دارد. عده ای می گویند صوفی شهردار همدان است و چون حکم خود را از وزیر کشور گرفته، حکومتی و دولتی محسوب می شود و عده ای معتقدند شهرداری یک نهاد عمومی است و شهردار صاحب منصب دولتی به حساب نمی آید.

جواب استعلام؛ کیومرث هاشمی کارشناس است نه مشاور!

 در مورد کیومرث هاشمی اما کار به استعلام از وزارت ورزش کشید. هفته گذشته کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از طریق دبیرکل فدراسیون نامه ای به وزارت ورزش فرستاد و خواهان دریافت حکم کارگزینی کیومرث هاشمی شد. درباره کیومرث هاشمی گفته می شد او مشاور وزیر است و چون مشاور وزیر در سطح مدیرکل و حتی بالاتر به حساب می آید، بدون استعفا حق شرکت در انتخابات را ندارد. جواب این اسعلام روز شنبه به دست فدراسیون فوتبال رسید و اطلاعیه دیشب کمیته بدوی بی ارتباط با این پاسخ استعلام نیست!

البته مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در برنامه ورزشگاه و در پاسخ به پرسش حافظ کاظم زاده مجری برنامه، گفته بود: کیومرث هاشمی اسفند ماه سال گذشته برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از منصب مشاور وزیر استعفا کرده است.

 گویا وزارت ورزش هم در جواب استعلام کمیته بدوی انتخابات اعلام کرده حکم کارگزینی کیومرث هاشمی کارشناس وزارتخانه است و با این حساب حضور او در انتخابات بلامانع خواهد بود. یکی از نزدیکان وزارت ورزش با تایید این موضوع به طرفداری گفت:

کیومرث هاشمی تا قبل از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشاور وزیر ورزش بود اما وقتی برای حضور در مجلس استعفا کرد، حکم کارگزینی ایشان به کارشناس تبدیل شد و اگر اشتباه نکنم، کارشناس امور ایثارگران وزارت ورزش است.

بلامانع است اما احتمال کناره گیری وجود دارد!

در رسته کارکنان وزارت خانه ها، کارشناس مقامی پایین تر از مشاور و مدیرکل دارد و با این توضیح، کیومرث هاشمی مشکلی برای شرکت در انتخابات نخواهد داشت، هرچند همچنان این شایعه به گوش می رسد که رییس سابق کمیته ملی المپیک اگر از پیروزی خود در انتخابات مطمئن نباشد، بعد از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، از انتخابات کنار می کشد. اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده 21 روز قبل از انتخابات به صورت رسمی منتشر خواهد شد اما مرحله احزار صلاحیت ها به پایان رسیده و جواب استعلام ها، از نهادهای مختلف، از امروز یکشنبه تا چهارشنبه همین هفته به مرور به دست فدراسیون فوتبال می رسد.

علی کریمی، مصطفی آجرلو، کیومرث هاشمی، حیدر بهاروند و شهاب عزیزی خادم 5 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند که از این جمع، بهاروند و عزیزی خادم با هم ائتلاف می کنند و احتمال انصراف یک نامزد هم وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

حذف کیومرث هاشمی از انتخابات فدراسیون فوتبال جدی شد

شهردار همدان دومین قربانی مناصب دولتی در انتخابات فدراسیون فوتبال

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی انتخابات شرکت در انتخابات حکم کارگزینی کیومرث هاشمی جواب استعلام شهردار همدان وزارت ورزش مشاور وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد